Brand Finance: Google devine cel mai valoros brand pentru prima dată din 2011, depășind Apple

Brand Finance: Google devine cel mai valoros brand pentru prima dată din 2011, depășind Apple
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 2 feb 2017

Gigantul american Google ocupă, pentru prima dată din 2011, prima poziție în clasamentul celor mai valoroase branduri realizat de firma de consultanță și evaluare Brand Finance, depășind Apple.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Valoarea brandului Google a crescut, anul acesta, cu 24%, la 109,5 miliarde de dolari, de la 88,2 miliarde de dolari în 2016.

Apple, care a ocupat prima poziție în acest top timp de cinci ani consecutiv, a devenit a doua marcă la nivel global, cu o valoare de 107,1 miliarde de dolari, în scădere cu 27% față de anul precedent.

“Apple și-a exploatat excesiv reputația, dar nu a reușit să obțină venituri semnificative cu ajutorul produselor mai noi, cum este Apple Watch, și nu poate demonstra că pregătește tehnologii cu adevărat inovatoare”, se arată în raportul Brand Finance.

Google și angajații săi sprijină cu 4 milioane de dolari imigranții afectați de măsurile lui Trump CITEȘTE ȘI Google și angajații săi sprijină cu 4 milioane de dolari imigranții afectați de măsurile lui Trump

Pe locul trei în clasament se află companai Amazon, a cărei valoare de brand a urcat cu 53% în ultimul an, la 36,7 miliarde de dolari.

Tehnologia rămâne sectorul cu cea mai mare valoare totală a brandurilor la nivel global, de peste 1.000 de miliarde de dolari. Pe următoarele două poziții în clasament se află băncile și companiile de telecomunicații.

viewscnt
Afla mai multe despre
google
apple
brand
brand finance
valoare
top
amazon