Conferința globală IAA „Creativity4Better” revine în 2021 cu cea de-a 5-a ediție. Tema ediției din 2021: The Value of Bravery

Conferința globală IAA „Creativity4Better” revine în 2021 cu cea de-a 5-a ediție. Tema ediției din 2021: The Value of Bravery
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 15 iun 2021

Suntem încântați să anunțăm că noua ediție 2021 a Conferinței Globală IAA „Creativity4Better” revine cu tema: The Value of Bravery!

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

A cincea ediție va avea loc 27-28 octombrie 2021 și ne bucurăm să vă invităm să faceți parte din cea mai așteptată Conferință IAA a anului.

Anul acesta am pus curajul în centrul atenției ca motor care a menținut planeta în viață de la începutul acestei „noi normalități”.

Deci, care este abordarea noastră pentru curaj?

Industria marcom se confruntă cu schimbări epice: creșterea noilor piețe, dezvoltarea noilor tehnologii care împuternicesc oamenii și corporațiile, apariția noilor modele de afaceri care au transformat titanii în dinozauri, dezvoltarea noului tip de consumatori, din ce în ce mai exigenți, din ce în ce mai conectați.

Cum reușește un marketer în 2021 să se ridice împotriva oceanelor de schimbare? De ce are nevoie pentru a avansa în mijlocul schimbărilor de paradigmă, dintre care unele în curs de apariție?

Este nevoie de curaj. Curaj care va face diferența, va seduce și va convinge consumatorii. Curajul este cel care adaugă valoare.

A 5-a Conferință Globală IAA, „Creativity4Better”, ne va propulsa către o nouă lume a curajului, a luărilor de poziții, o lume în care să lăsăm o amprentă semnificativă. Stimații noștri speakeri din întreaga lume, renumiți pentru creativitatea lor transformativă, și-au demonstrat de nenumărate ori puterea de a modela atitudini și aspirații. Timp de două zile, ei își vor dezvălui propriile credințe și experiențe. Te vor inspira să faci un salt curajos înainte.

Iată aici un preview al „Creativity4Better” 2021:

Ne inspirăm din creativitate, inovație, sustenabilitate sau neuroștiințe, de la specialiști și pionieri ai inovației și curajului, adevărați lideri ai industriei marcom și nu numai.

Unii dintre speakerii de top prezenți la ediția din 2021 sunt:

David Haigh, președinte și CEO, Brand Finance.

 

Conferința globală IAA „Creativity4Better” revine în 2021 cu cea de-a 5-a ediție. Tema ediției din 2021: The Value of Bravery

Tom Kelley - Partener, IDEO, autor al best-sellerului „Arta inovației”

 

Conferința globală IAA „Creativity4Better” revine în 2021 cu cea de-a 5-a ediție. Tema ediției din 2021: The Value of Bravery

Sir John Hegarty - Fondator, Creative, Bartle Bogle Hegarty (BBH) și The Garage Soho

 

Conferința globală IAA „Creativity4Better” revine în 2021 cu cea de-a 5-a ediție. Tema ediției din 2021: The Value of Bravery

Dr. Aurora Simionescu - Astrofizician, Institutul Olandez de Cercetare Spațială (SRON) Top 100 de inovatori din Europa în 2015

 

Conferința globală IAA „Creativity4Better” revine în 2021 cu cea de-a 5-a ediție. Tema ediției din 2021: The Value of Bravery

Claire Miller - Director global de strategie, Agenția Lego, Grupul LEGO

 

Conferința globală IAA „Creativity4Better” revine în 2021 cu cea de-a 5-a ediție. Tema ediției din 2021: The Value of Bravery

Adăugăm acestora si alti speakeri renumiți nume precum Nao Tokui, artist și fondator, Qosmo Japan, Jaime Robinson, cofondator și director creativ, Joan Creative, New York, Sabin Dima, CEO, Humans, Valer Hancaș, Communications and Corporate Affairs Director, Kaufland România, Laura Mihăilă,  Head of Marketing, BCR România.

În concluzie:

Inovatori, visători, artiști, vizionari, pasionați de marcom, antreprenori și profesioniste din industria marcom, această conferință este un must-see!

Ne vedem pe 27 și 28 octombrie pentru cea mai inspirată Conferință IAA din 2021!

IAA România este cea mai vastă și mai reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing, comunicare și media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienți de publicitate, agenții de publicitate și media și instituții mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing și comunicare.

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York și filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă și creativă filială din lume.

viewscnt
Afla mai multe despre
iaa
creativity4better