”Creativity4Better” Opening Act – primul eveniment din seria de experiențe sub umbrela ”Creativity4Better” Hub

”Creativity4Better” Opening Act – primul eveniment din seria de experiențe sub umbrela ”Creativity4Better” Hub
scris 9 sep 2019

”Creativity4Better” Opening Act, primul eveniment din seria celor organizate sub egida ”Creativity4Better Hub” va avea loc joi, 19 septembrie 2019, la Promenada Mall, începând cu ora 16.30, iar participarea este liberă.

Evenimentul se adresează comunității de marcom din România, interesată de tema Conferinței Globale IAA Creativity 4 Better și va reuni pe scenă lideri în piața de marketing și comunicare din România ce își vor expune viziunile proprii asupra creativității și inovației și vor explica modul în care aplică aceste concepte, zi de zi, în business-urile lor, modul în care acestea fac diferența, cresc competitivitea și aduc beneficii comunității.

Printre vorbitorii Opening Act - primul eveniment din seria dedicată industriei de marcom autohtone și internaționale - se numără: Sorina Diaconu - Marketing Director MedLife Group, Călin Clej - Marketing, Capability Development and Sustainability Director, CrisTim Grup, Valer Hancaș - Communications & Corporate Affairs Director, Kaufland România și Roxana Baiaș, IAA Romania Board Member, Marketing Director Residential Segment Telekom România.

"Încă din 2017, când împreună cu Boardul și echipa IAA România am propus pentru prima dată pieței din România conceptul de Creativity4Better îmbrăcat într-o Conferință Globală organizată la București, am avut convingerea că ea nu va rămâne un simplu eveniment dedicat industriei de marcom, una dintre multele conferințe interesante ce se oferă pieței noastre. Iată că, 3 ani mai târziu, venim să propunem o serie de experiențe în formate inovatoare și diverse (de la dezbateri și expuneri, la expoziții de artă și de mică manufactură, la instalații și lansări de carte), adresate unor numeroase publicuri, toate centrate în jurul unui concept generos și necesar care demonstrează modul în care industria noastră se implică în societate, transformând zi de zi, în mod constructiv, lumea în care trăim. Avem convingerea că noul format va apropia industria de societate și va crea suficiente punți prin care, împreună, în mod creativ, să construim un viitor mai bun”, spune Victor Dobre, Director Executiv IAA România.

Alți vorbitori vor fi anunțați în curând.

Vă așteptăm pe toți să fiți lângă noi la Deschiderea IAA Global Conference „Creativity4Better” București 2019.

Mulțumim sponsorilor care s-au alăturat Conferinței Globale IAA 2019: Kaufland, Coca-Cola, Philip Morris Trading, Facebook, Renovatio, CrisTim, Google, Ursus – Gold Partners, Medlife, Therme Group, Nespresso, Autoklass și Mercedes, Promenada – Partners. Mulțumim, de asemenea, tuturor partenerilor media și celor care ne susțin în acest demers de a aduce mai aproape de comunitatea locală, pentru al treilea an consecutiv, cele mai valoroase surse de inspirație.

IAA România este cea mai vastă și mai reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing, comunicare și media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienți de publicitate, agenții de publicitate și media și instituții mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing și comunicare.

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York și filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă și creativă filială din lume.

Înregistrare la: https://ove.ro/creativity4better-opening-act

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
”creativity4better” opening act
iaa românia