Din planurile companiei pentru listarea la bursa de New York, reiese că în ultimii trei ani Uber a plătit pentru a integra Google Maps în propriul serviciu 58 de milioane de dolari.
Pentru localizarea utilizatorilor, a mașinilor, crearea traseelor și toate celelalte aspecte ale ride hailing-ului care implică hărți, Uber apelează la mai multe servicii de mapare, printre care și cunoscutul Google Maps.
Înțelegerea dintre cele două companii a fost semnată în octombrie 2015, iar între ianuarie 2016 și decembrie 2018 Uber a plătit aproximativ 58 de milioane de dolari pentru a folosi hărțile furnizate de Google Maps.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
La puțin timp după semnarea înțelegerii, Manik Gupta, pe atunci director de management al produselor pentru Google Maps, a devenit șef de produs la Uber.

Tot în 2015, Uber a achiziționat deCarta, un startup în domeniul cartografierii, pentru o sumă care nu a fost făcută publică.
Uber va continua să folosească și pe viitor Google Maps deoarece șefii companii nu cred că există o alternativă viabilă care să-i permită să opereze pe toate piețele pe care este disponibil Uber în prezent.
Uber a plătit și afiliaților Alphabet, compania de care aparține Google, 631 de milioane de dolari în perioada 2016 - 2018 pentru servicii de marketing și publicitate.
Alături de Amazon Web Services, Google Cloud este un alt serviciu Google folosit de Uber.
Google a investit în 2013 peste 250 de milioane de dolari în Uber. De altfel, Alphabet deține peste 5% din acțiunile Uber.