Extinderea rețelei, convergența fix-mobil și serviciile TV vor aduce pe un trend pozitiv veniturile Telekom România

Extinderea rețelei, convergența fix-mobil și serviciile TV vor aduce pe un trend pozitiv veniturile Telekom România
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 1 mar 2016

Grupul Telekom Romania mizează pe extinderea ariei de acoperire a rețelei fixe și mobile, convergența fix-mobil și serviciile TV pentru a aduce pe un trend pozitiv veniturile operatorului, a declarat șeful grupului, Miroslav Majoroš.

Întrebat de Profit.ro despre obiectivele mandatului în privința veniturilor și profitabilității Telekom Romania, care în ultimii ani au fost pe un trend negativ, Majoroš a avut un răspuns diplomat și a spus că mizează pe creșterea veniturilor grupului.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

“Comparativ cu piața slovacă, în România reglementările au vizat creșterea competiției. Telekom Romania nu mai domină piața așa cum o făcea în trecut. Indicatorii financiari ai grupului Telekom nu sunt pe un trend pozitiv, dar mizez pe creșterea veniturilor în mandatul meu, iar această dinamică va fi susținută de extinderea ariei de acoperire a rețelei fixe și mobile, convergența fix-mobil și serviciile TV”, a spus șeful companiei.

Anul trecut, Telekom România a înregistrat venituri de 984 milioane de euro, în scădere ușoară, cu 1,8%, față de anul precedent, iar EBITDA (profitul înainte de deducerea dobânzilor, taxelor, deprecierilor și amortizărilor) a coborât cu 22,9%, la 205 milioane de euro, potrivit datelor grupului german Deutsche Telekom.

Majoroš a ma spus că, spre deosebire de Slovacia, piața locală a telecomunicațiilor este una foarte competitivă și concurențială și că îi respectă pe ceilalți jucători din piață, cum ar fi RCS&RDS.

“Respect RCS&RDS și ceilalți jucători din piață. Concurența nu mă sperie, gena fricii a fost eliminata demult din ADN-ul meu”, a spus Majoroš la prima conferință de la preluarea mandatului, de la 1 ianuarie.

Lansat în 2014, Telekom Romania este brandul sub care acționează foștii operatori Romtelecom și Cosmote, redenumiți Telekom Romania Communications și Telekom Mobile Romania Communications.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații la nivel mondial.

Telekom Romania Communications este unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicații. Acționari sunt OTE International (Grecia) - 54,01% și Ministerul Comunicațiilor - 45,99%.

Telekom Romania Mobile Communications este al treilea jucător pe segmentul de telefonie mobilă, după Orange România și Vodafone România, și are ca acționari Cosmote Mobile Communications (Grecia) - 70% și Telekom România Communications - 30%.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
venituri
profitabilitate