Facebook a plătit o companie denumită Targeted Victory pentru a desfășura în SUA campanii naționale care să răspândească ideea că TikTok ar fi o rețea periculoasă pentru copii, iar mesajele sperau să-i facă pe cât mai mulți să aibă o părere proastă despre rețeaua din grupul ByteDance, scrie Washington Post.
Această companie, Targeted Victory, este una dintre cele mai mari firme care furnizează consultanță partidului Republican, și a fost angajată de Facebook (Meta) pentru a orchestra o campanie la nivel național care să conțină foarte multe mesaje negative despre TikTok, mesaje care să ajungă la cât mai mulți oameni, scrie Hotnews.ro.

Facebook consideră că TikTok este rivalul numărul 1 pentru că, deși Facebook are mai mulți useri, TikTok are o proporție mai mare de utilizatori tineri și foarte mulți o consideră ca fiind o rețea ”cool”, în timp ce Facebook nu prea mai este la modă.
Date din interiorul Facebook arătau că tinerii stau pe TikTok de 2-3 ori mai mult timp decât pe Instagram.
Campaniile își propuneau să transmită mesaje precum: TikTok este periculoasă pentru copii, aparține de un grup străin și nimic din ce pun copiii în rețea nu rămâne confidențial.