Compania a crescut în doar doi ani de la mai puțin de 1.000 de clienți corporate la peste 300.000, cererea venind tot mai mult din afara Statelor Unite, scrie News.ro.
Aproape 80% din utilizarea globală a Claude provine acum din piețe internaționale, cu rate de adopție per capita mai ridicate în Coreea de Sud, Australia și Singapore decât în SUA.
”Este uimitor că, până recent, nu aveam o prezență umană semnificativă în Europa sau Asia și totuși avem deja afaceri foarte mari acolo”, a declarat pentru CNBC Paul Smith, Chief Commercial Officer la Anthropic.
Printre sectoarele cu adopție rapidă se numără științele vieții și administrarea fondurilor suverane, inclusiv parteneriate cu giganți precum Novo Nordisk, unde Claude a redus faze de analiză de la trei luni la câteva zile.
Ca parte a expansiunii, Anthropic își deschide primul birou din Asia, la Tokyo, și își dezvoltă operațiunile europene, inclusiv peste 100 de noi posturi la Dublin și Londra, precum și un centru de cercetare la Zurich.
Compania recrutează lideri de țară în India, Australia și Noua Zeelandă, Coreea și Singapore, iar extinderea va continua în Germania, Austria, Elveția și restul Europei.
Expansiunea internațională este coordonată de Chris Ciauri, fost executiv la Google Cloud și Salesforce, care a preluat rolul de director general pentru operațiunile globale. Potrivit acestuia, guvernele din G20, dar și mari corporații din Europa și Asia, negociază deja proiecte strategice cu Anthropic pentru utilizarea AI la scară națională și în industrii specifice.