Autoritatea italiană pentru concurență (AGCM) a anunțat o nouă amendă, în valoare de 7 milioane de euro, împotriva Facebook pentru practică înșelătoare în materie de protecție a datelor, transmite AFP.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Potrivit AGCM, gigantul social media nu și-a informat în mod corect utilizatorii cu privire la modalitatea de colectare a datelor lor în scopuri comerciale, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Producătorul chinez de smartphone-uri Vivo intră în RomâniaAGCM a aplicat deja companiei Facebook o amendă de 5 milioane de euro în anul 2018, pentru practici comerciale neloiale și i-a ordonat să adopte măsuri corective.
A doua amendă a fost decisă întrucât Facebook a ignorat ordinele de modificare a practicilor sale, așa cum i s-a solicitat, a explicat Autoritatea italiană pentru concurență. ''Totuși, nu sunt furnizate informații imediate și clare privitoare la colectarea și folosirea datelor utilizatorilor în scopuri comerciale'', a precizat AGCM.