Prețurile abonamentelor introduse în Uniunea Europeană de Meta anul trecut pentru platformele sale de socializare ar putea să scadă aproape la jumătate.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Aflată sub lupa autorităților europene pentru nerespectarea noilor reguli privind piețele digitale, Meta le-a propus acestora reducerea prețurilor la abonamente.
Lansate în urmă cu mai multe luni, abonamentele aveau rolul de a scuti de reclame utilizatorii Facebook și Instagram, în schimbul a 10 euro pe lună.
Tocmai prețul abonamentului, considerat prea mare pentru a oferi o alegere reală, a stârnit îngrijorare în rândul oficialilor europeni.
Acum, pentru a evita o situație și mai complicată, care se poate concretiza eventual într-o amendă, Meta ar fi propus reducerea prețurilor pentru abonamente.
Meta a propus ca un abonament să coste 6 euro pe lună pentru un cont, de la 10 euro pe lună. Pentru fiecare profil suplimentar, pe modelul Netflix, utilizatorul ar trebui să scoată din buzunar alți 4 euro pe lună.
Reprezentanții Meta au confirmat propunerea, însă, nu se știe dacă aceasta se va și concretiza. Compania americană așteaptă acum răspuns de la Comisia Irlandeză pentru Protecția Datelor.