Orange România: afaceri de 277,2 milioane de euro în T3, în creștere cu 10,4%. Numărul de clienți a ajuns la 10,331 milioane

Orange România: afaceri de 277,2 milioane de euro în T3, în creștere cu 10,4%. Numărul de clienți a ajuns la 10,331 milioane
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 oct 2017

Orange România a realizat o cifră de afaceri de 277,2 milioane de euro în intervalul iulie-septembrie, în creștere cu 10,4% față de perioada similară a anului trecut, susținută în principal de evoluția pozitivă a utilizării datelor mobile și de consolidarea numărului de clienți. La 30 septembrie 2017, Orange România furniza servicii mobile și fixe pentru 10.331.000 clienți, în creștere cu 2.5% comparativ cu trimestrul precedent.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI

Traficul de internet mobil și-a păstrat rata de creștere, în trimestrul trei acesta dublându-se față de aceeași perioadă a anului trecut. Similar trimestrului doi, traficul 4G a crescut de 3.5 ori în T3 2017 vs T3 2016. La 30 septembrie 2017, 2,9 milioane de clienți foloseau serviciile Orange 4G, cu peste 50% mai mulți comparativ cu finalul trimestrului trei 2016. Rețeaua 4G acoperă la final de septembrie 90.9% din populația țării, iar cea 4G+ este disponibilă în 68 de orașe.

Creșterea traficului mobil este influențată de evoluțiile pozitive în ceea ce privește numărul de utilizatori de internet mobil și vânzarea de smartphone-uri, care a înregistrat cu 14% mai mult în T3 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Sfaturile co-fondatorului Apple, Steve Wozniak, către tinerii antreprenori români: Mulți merg la cursuri de business și așteaptă bani. E greșit! Trebuie să construiești o companie de la zero CITEȘTE ȘI Sfaturile co-fondatorului Apple, Steve Wozniak, către tinerii antreprenori români: Mulți merg la cursuri de business și așteaptă bani. E greșit! Trebuie să construiești o companie de la zero

Apetența clienților pentru dispozitivele conectate (ceasuri inteligente, brațări fitness, roboți, ceasuri pentru copii, ochelari VR, console de gaming, smart TV) este în creștere. Astfel, vânzările generate de această categorie de produse înregistrează o creștere de 90% în al treilea trimestru al anului 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, interesul pentru obiectele conectate pentru casă crește, volumele înregistrând o evoluție pozitivă, de peste 30%, față de trimestrul 3 din anul precedent.

În luna septembrie, Orange a lansat pachetele de servicii complete, dedicate întregii familii, Orange Love. Acestea pun la dispoziția clienților atât servicii prin fibră optică, pentru acasă, cât și servicii mobile, cu 100% acoperire 4G în toate orașele din România.

La 30 septembrie 2017, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra aproximativ 369.000 clienți, în creștere cu aproximativ 17% față de aceeași perioadă a anului 2016. Serviciile fixe în bandă largă aveau peste 138.000 de abonați la finalul trimestrului 3, în creștere cu 12% vs Q2 2017. 

Orange România este parte a grupului francez Orange.

viewscnt
Afla mai multe despre
orange
date mobile
servicii mobile