Serviciul de streaming audio Spotify Technology a achiziționat Kinzen, o firmă care a ajutat-o să identifice conținutul dăunător de pe platformă, transmite Reuters.
Achiziția face parte din eforturile Spotify de a face față conținutului dăunător din serviciul său, după o reacție la începutul acestui an legată de ”The Joe Rogan Experience”, în care podcasterul a fost acuzat că a răspândit informații greșite despre Covid-19, scrie News.ro.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Firma din Dublin lucrează cu Spotify din 2020, concentrându-se inițial pe integritatea conținutului legat de alegeri din întreaga lume.
De atunci, misiunea Kinzen s-a extins pentru a include informațiile eronate, dezinformarea și discursul instigator la ură.
”Kinzen oferă o combinație de instrumente și expertiză pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine conținutul de pe platforma noastră și tendințele emergente de abuz”, a declarat Sarah Hoyle, director pentru încredere și siguranță la Spotify.
Termenii contractului nu au fost dezvăluiți.
La începutul acestui an, Spotify a spus că va fi mai transparentă în privința modului prn care determină conținutul acceptabil și inacceptabil.
Compania și-a publicat regulile platformei pentru prima dată în ianuarie. În iunie, Spotify a format un Consiliu Consultativ pentru Siguranță, pentru a oferi informații cu privire la conținutul dăunător.
Kinzen va oferi avertismente timpurii despre probleme de pe diferite piețe, ajutând Spotify să modereze mai eficient conținutul în mai multe limbi.