În ciuda nepotrivirii dintre filmările verticale și formatul de imagine al televizoarelor, TikTok continuă extinderea pe “micile ecrane”.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
TikTok anunță lansarea unei aplicații pentru televizoarele smart LG, după ce a făcut același lucru, anterior, pentru televizoarele Samsung, cele cu Android TV și stick-urile de streaming Fire TV.
Noua aplicație va fi disponibilă, prima oară, pe televizoarele LG lansate în 2020 și 2021, care folosesc versiunile 5, respectiv 6, ale sistemului de operare webOS.
Compania chineză promite că, în viitorul apropiat, aplicația va putea fi instalată și folosită și pe televizoarele din 2019 ale producătorului coreean.
La fel ca în cazul celorlalte platforme de TV pe care s-a lansat anterior, TikTok vizează câteva țări din Europa de Vest. Astfel, noua aplicație va fi disponibilă la început în Marea Britanie, Franța și Germania.
Formatul video vertical folosit de TikTok și cel orizontal al televizoarelor nu se potrivesc prea bine, însă compania chineză continuă să se extinde pe această piață, sperând, probabil, să-și crească veniturile din reclame.