Twitter ar putea desființa limita de 140 de caractere pentru mesajele publicate de utilizatori

Twitter ar putea desființa limita de 140 de caractere pentru mesajele publicate de utilizatori
scris 6 ian 2016

Twitter ia în calcul posibilitatea de a permite postarea unor mesaje mai lungi, renunțând la limita de 140 de caractere, cu scopul de a atrage mai mulți utilizatori, potrivit unor surse apropiate companiei, citate de Re/Code.

Limita de caractere pentru mesajele publicate pe platforma de socializare ar urma să crească la 10.000, iar schimbarea ar putea avea loc chiar la finele acestui trimestru, mai spun sursele.

CEO-ul Twitter, Jack Dorsey, a reacționat la informațiile apărute în presă, publicând un mesaj pe platforma de socializare, dar răspunsul său sugerează că decizia de crește limita de caractere nu a fost încă adoptată.

Impunerea unor restricții "sugerează creativitate și concizie, dar și viteză. Nu vom pierde niciodată acest sentiment", a afirmat Dorsey.

Hyundai a lansat un manual de utilizare auto bazat pe realitatea augmentată CITEȘTE ȘI Hyundai a lansat un manual de utilizare auto bazat pe realitatea augmentată

Pe de altă parte, CEO-ul spune că "Twitter nu va fi timidă atunci când vine vorba de creșterea utilității pentru utilizatori. Dacă o anumită funcție coincide cu ceea ce vor oamenii să facă, atunci o vom analiza".

Analiștii spun că Dorsey încearcă, probabil, să evite o reacție negativă din partea utilizatorilor mai vechi ai platformei de socializare, care sunt obișnuiți cu limita de 140 de caractere. Pe de altă parte, acționarii Twitter vor diferite modificări, pentru atrage noi utilizatori și a crește veniturie din publicitate.

Platforma de socializare a fost creată în anul 2006, iar limita de 140 de caractere impusă mesajelor a fost introdusă încă de atunci, având în vedere că Twitter a funcționat inițial ca un serviciu prin SMS.

În România sunt peste 300.000 de conturi pe Twitter, dar numărul celor care utilizează platforma este de aproximativ 30.000 de persoane.

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter
dorsey
socializare
platforma