Începând de luna viitoare, publisherii vor putea activa o nouă formă de monetizare a conținutul postat pe Twitter - un fel taxă de pe click, ca alternativă la abonamentele lunare.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Elon Musk a anunțat că publisherii vor putea taxa punctual accesul la conținutul pe care-l postează pe Twitter prin intermediul unei noi forme de monetizare pe care platforma o va lansa curând.
Practic, o publicație poate stabili un paywall strict pentru o anumită postare și să ceară o anumită sumă de bani de la utilizatorii care vor să aibă acces la aceasta.
Pe undeva, această formă de plată reprezintă o alternativă la Subscripții (fosta Super Follows), unde utilizatorul plătește un abonament lunar, care-i facilitează accesul la toate postările unui anumit publisher.
Viitoarea formă de monetizare va permite utilizatorilor care nu sunt dispuși să plătească un abonament lunar să cumpere punctual accesul la o anumită postare.
Dincolo de faptul ca va fi lansată cândva în luna mai, deocamdată nu se cunosc alte informații despre viitoarea formă de monetizare - nu se știe, de exemplu, cât va fi comisionul pe care-l va opri Twitter din aceste plăți.
Twitter oprește 10% din Subscripții, dar asta după primul an. Este posibil ca același comision să fie aplicat și pentru plățile individuale, care reprezintă o noua facilitate prin care platforma socială încearcă să se redreseze financiar.