Începând de luna viitoare, publisherii vor putea activa o nouă formă de monetizare a conținutul postat pe Twitter - un fel taxă de pe click, ca alternativă la abonamentele lunare.
Elon Musk a anunțat că publisherii vor putea taxa punctual accesul la conținutul pe care-l postează pe Twitter prin intermediul unei noi forme de monetizare pe care platforma o va lansa curând.
Practic, o publicație poate stabili un paywall strict pentru o anumită postare și să ceară o anumită sumă de bani de la utilizatorii care vor să aibă acces la aceasta.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Pe undeva, această formă de plată reprezintă o alternativă la Subscripții (fosta Super Follows), unde utilizatorul plătește un abonament lunar, care-i facilitează accesul la toate postările unui anumit publisher.
Viitoarea formă de monetizare va permite utilizatorilor care nu sunt dispuși să plătească un abonament lunar să cumpere punctual accesul la o anumită postare.
Dincolo de faptul ca va fi lansată cândva în luna mai, deocamdată nu se cunosc alte informații despre viitoarea formă de monetizare - nu se știe, de exemplu, cât va fi comisionul pe care-l va opri Twitter din aceste plăți.
Twitter oprește 10% din Subscripții, dar asta după primul an. Este posibil ca același comision să fie aplicat și pentru plățile individuale, care reprezintă o noua facilitate prin care platforma socială încearcă să se redreseze financiar.