X, fostă Twitter, a făcut deja plăți în valoare de aproape 20 de milioane de dolari creatorilor de conținut, anunță CEO-ul Linda Yaccarino.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
După ce și-a concediat cea mai mare a angajaților și a repoziționat abonamentul Blue, X are acum banii să plătească creatorii de conținut.
Aceștia ar fi primit, în total, aproape 20 de milioane de dolari, conform CEO-ul Linda Yaccarino, numită recent în funcție de Elon Musk.
Creatorii de conținut din cadrul platformei au început să primească bani începând cu luna iulie, bani care reprezintă un procent din reclamele afișate în paginile propriilor postări.
Doar cei care plătesc pentru un abonament X Premium (fost Twitter Blue), au peste 500 de urmăritori și peste 5 milioane de afișări în ultimele trei luni sunt eligibili să fie plătiți astfel.
Yaccarino a mai anunțat că 90% dintre cele mai importante 100 de companii de publicitate au revenit în cadrul platformei și că, în 2024, platforme va reveni pe profit.