Netflix a anunțat că opțiunea sa de abonament cu reclame a atins 94 de milioane de utilizatori activi lunar, înregistrând o creștere de peste 20 de milioane față de ultima raportare publică din noiembrie, transmite CNBC.
Lansat în noiembrie 2022, planul cu reclame costă 7,99 dolari pe lună — semnificativ mai ieftin decât cel mai accesibil abonament fără reclame, care costă 17,99 dolari. Strategia face parte din eforturile Netflix și ale altor platforme de streaming de a crește profitabilitatea prin venituri din publicitate, scrie News.ro.

”În comparație cu concurența, atenția acordată reclamelor începe la un nivel mai mare și rămâne mult mai ridicată până la final. Și mai impresionant este faptul că utilizatorii urmăresc reclamele din mijlocul conținutului cu aceeași atenție ca emisiunile și filmele,” a declarat Amy Reinhard, președinte al diviziei de publicitate Netflix.
Netflix a mai precizat că planul său de abonament cu reclame are o audiență mai mare în rândul tinerilor cu vârste între 18 și 34 de ani decât orice rețea de televiziune prin cablu sau difuzare din SUA.