Planul strategic al Carrefour dă roade; profitul a crescut peste estimări

Planul strategic al Carrefour dă roade; profitul a crescut peste estimări
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 iul 2019

Profitul Carrefour a urcat peste estimări în primul semestru din 2019, reflectând rezultatele mai bune obținute pe piețele sale de bază din Franța și Brazilia, datele sugerând că cel mai mare retailer european face progrese cu planul său strategic ''Carrefour 2022'', transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În primele șase luni din 2019, profitul operațional al celui mai mare retailer european a urcat cu 2,6%, la 618 milioane de de euro, în timp ce analiștii intervievați e Reuters se așteptau la 598 milioane de euro, arată Agerpres.

Carrefour a raportat o îmbunătățire a fluxului de numerar, la 282 milioane de euro, în timp ce profitul operațional recurent pe piața franceză a urcat la 116 milioane de euro.

FOTO Clădire celebră din centrul Bucureștiului, scoasă la vânzare cu preț redus aproape la jumătate CITEȘTE ȘI FOTO Clădire celebră din centrul Bucureștiului, scoasă la vânzare cu preț redus aproape la jumătate

În ianuarie, Carrefour a dezvăluit un plan care vizează reducerea costurilor și a numărului de locuri de muncă, majorarea investițiilor în e-commerce, în ideea de a stimula profitul și veniturile pentru a putea concura cu distribuitorul online Amazon.

Carrefour, cel mai mare retailer european și al doilea la nivel mondial după Wal-Mart, va renunța la aproximativ 2.400 de angajați din Franța, printr-o schemă de plecări voluntare. În Franța, Carrefour este cel mai mare angajator din sectorul privat, aici lucrând 115.000 dintre cei 384.000 de angajați la nivel global.

Carrefour intenționează să vândă 273 de foste magazine Dia și să reducă mărimea hipermarketurilor sale din Franța. De asemenea, vor fi vândute mai multe produse organice, ținta până în 2022 fiind triplarea vânzărilor pe acest segment, la cinci miliarde de euro.

În România, Grupul Carrefour numără 303 magazine, dintre care 32 de hipermarketuri ''Carrefour'', 218 supermarketuri (203 magazine ''Market'' și 15 magazine ''Express Orange''), 42 magazine de proximitate ''Express'', 10 magazine de proximitate ''Contact'', un magazin de comerț online. 

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
profit
magazine