5 To Go depășește 450 de unități la nivel național: Avem ținte și recorduri mari de depășit

5 To Go depășește 450 de unități la nivel național: Avem ținte și recorduri mari de depășit
Profit.ro
Profit.ro
scris 11 ian 2023

Lanțul de cafenele 5 To Go, fondat de Radu Savopol și Lucian Bădilă, a deschis 140 de noi cafenele în 2022, depășind 450 de unități în total, răspândite la nivel național în 90 de orașe, ceea ce reflectă și cota de piață de 48.7% pe segmentul lanțurilor de cafenele în România pentru anul 2021.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Potrivit datelor companiei, cifra de afaceri a depășit 30 milioane euro la nivel de grup, de două ori mai mare față de anul 2021.

McDonald\'s pregătește reduceri de personal CITEȘTE ȘI McDonald's pregătește reduceri de personal

„Nu este ușor să păstrăm ritmul de creștere, însă în 2022 am reușit să ne batem propriile recorduri și să dăm noi repere pentru anii ce urmează. Acum, la 8 ani de la lansarea 5 to go pe piața din România, suntem o echipă de peste 230 de antreprenori, cu peste 1,050 de angajați la nivel de grup, cifre pe care le credeam greu de atins când am demarat acest business cu doar 3 oameni încrezători în ideea unică din spatele primei cafenele.

Dar ceea ce mă bucură cel mai tare este că am ajuns și ne-am menținut poziția de brand românesc apreciat, local și internațional. Potențialul 5 to go este mare, iar rezultatele din 2022 ne-au făcut optimiști pentru anul acesta, când ne dorim să păstrăm ritmul de dezvoltare la 150 de cafenele noi deschise și să atingem o cotă de piață de 55%”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

5 To Go depășește 450 de unități la nivel național: Avem ținte și recorduri mari de depășit

Pentru 2023, 5 To Go vrea să intre în alte 30 de orașe, iar cifra de afaceri va atinge 40 milioane euro la nivel de grup, precum și o creștere la peste 1,500 de angajați.

„2023 este pentru noi anul maturizării, deoarece 5 to go face tranziția către un brand multi-channel, a trecut granița HoReCa și își câștigă locul în rafturile din retail. Mai mult decât atât, produsele 5 to go se fac cunoscute în afara țării, unde avem deja prezență în patru țări și ne-am propus să intrăm anul acesta în cea de-a cincea. Avem ținte și recorduri mari de depășit, iar pentru asta vom continua să rămânem conectați la piață, atenți la consumatori și trenduri, flexibili și pregătiți să luăm rapid decizii legat de portofoliu”, a completat Radu Savopol.

viewscnt
Afla mai multe despre
5 to go
cafenea