Afacerile producătorului Tuborg au crescut cu 25% în primul semestru al anului, până la 215 mil. lei

Afacerile producătorului Tuborg au crescut cu 25% în primul semestru al anului, până la 215 mil. lei

Shachar Shaine, președintele URBB

scris 1 sep 2016

Compania URBB, care are în portofoliu mărcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten și sucurile Granini, a avut, în primele șase luni ale acestui an, afaceri de 215 milioane de lei, cu 25% mai mari decât în perioada similară a anului trecut.

Și profitul raportat de producătorul de bere a crescut până la 8 milioane de le în primul semestru, cu 50% mai mult față de primele șase luni ale lui 2015.

Rezultatele bune înregistrate de companie vin pe fondul reducerii TVA, a verii care nu a fost ploioasă, a creșterii turismului și a faptului că oamenii au început să iasă mai mult în oraș, a explicat Shachar Shaine, președintele URBB.

Fiindcă în lunile iulie și august fabrica URBB situată în Pantelimon, județul Ilfov, a lucrat la capacitatea maximă de producție (care se ridică la 2 milioane de hectolitri anual), președintele URBB are în plan creșterea producției începând cu anul următor.

EXCLUSIV Tymbark este interesată să preia Bilbor Mineral Water. Brandul a fost evaluat la peste 5 milioane de euro CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Tymbark este interesată să preia Bilbor Mineral Water. Brandul a fost evaluat la peste 5 milioane de euro

”Rezultatele financiare sunt mai bune și pentru că exportăm mai mult anul acesta. Exportul companiei a crescut cu 64% și exportăm cam 10% din ceea ce producem la ora actuală. Acum 5 ani exportul nu era nici la 5% din ceea ce facem noi. Exportăm atât și Granini și bere, dar mai ales bere și mai ales în țările din regiunea noastră unde Carlsberg nu are fabrică: Albania, Macedonia, Turcia, Republica Moldova sau Bulgaria”, a mai explicat Shachar Shaine.

Producătorul berii Tuborg are o cotă 8% dintr-o piață care, la nivelul anului trecut s-a ridicat la 15,8 milioane de hectolitri.

viewscnt
Afla mai multe despre
urbb
tuborg
carlsberg
vanzari