Analiză Fashion Days: Preferințele clienților în materie de fashion online în România, Bulgaria și Ungaria, în primele zece luni ale anului

Analiză Fashion Days: Preferințele clienților în materie de fashion online în România, Bulgaria și Ungaria, în primele zece luni ale anului
Profit.ro
Profit.ro
scris 1 nov 2017

Media numărului de comenzi online plasate, pe lună, de un client în perioada ianuarie – octombrie 2017 a crescut cu 9%, față de perioada similară din anul precedent, relevă o analiză a reatilerului Fashion Days.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Potrivit celei mai recente analize a obiceiurilor de cumpărare ale clienților Fashion Days, la nivel regional, în primele zece luni ale anului, un client din România și Ungaria a plasat, în medie, 4 comenzi, în timp ce un client din Bulgaria a plasat aproximativ 4,5 comenzi. O comandă a inclus peste două produse în fiecare dintre cele trei țări în care este prezent Fashion Days, astfel: în România – 2,21, în Bulgaria – 2,06, iar în Ungaria – 2,29 de produse per comandă.

Aplicația de mobil a fost intens utilizată pentru achiziții în toate cele trei țări, cea mai mare rată de utilizare fiind înregistrată tot în România – peste 50%, în perioada ianuarie – octombrie 2017.

Comerțul cu amănuntul sau cu ridicata este la cel mai scăzut nivel din ultimii 5 ani. Doar 1 din 2 afaceri reușesc să rămână în picioare CITEȘTE ȘI Comerțul cu amănuntul sau cu ridicata este la cel mai scăzut nivel din ultimii 5 ani. Doar 1 din 2 afaceri reușesc să rămână în picioare

În România, o comandă a inclus, în medie, 53% produse pentru femei, 32% pentru bărbați, în timp ce 15% reprezintă obiecte pentru copii. Cea mai mare creștere a fost înregistrată de produsele pentru copii, a căror pondere a crescut cu peste 15%, în primele zece luni ale anului în curs, față de perioada similară din 2016. În Bulgaria, ponderea produselor pentru copii în totalul achizițiilor a crescut cu peste 26%, iar în Ungaria cu aproape 22%.

În continuare, ca și în România, în Bulgaria și Ungaria, produsele pentru femei sunt cele mai comandate, reprezentând, procentual, 60%, respectiv 62% din totalul produselor în fiecare țară.

Cel mai comandat produs în toate cele trei țări, în sezonul toamnă/iarnă, a fost un pulover tricotat din lână și cașmir, pentru femei, de la United Colors of Benetton, care este și brand-ul preferat de clienți, fiind urmat, în topul brandurilor de Zee Lane, NEXT, Puma, Diesel, GUESS, Nike, Pepe Jeans London, Jack & Jones și Asics.

Concurența schimbă modul de analiză a fuziunilor și achizițiilor pe piața de retail alimentar. Vor conta magazinele aflate la 10 minute de mers pe jos CITEȘTE ȘI Concurența schimbă modul de analiză a fuziunilor și achizițiilor pe piața de retail alimentar. Vor conta magazinele aflate la 10 minute de mers pe jos

Cele mai multe comenzi au fost plasate de clienții din București, urmat de Cluj-Napoca, Constanța, Iași și Timiș. Sofia, capitala Bulgariei, se află pe locul al șaptelea într-un clasament al numărului de achiziții realizate la nivelul grupului Fashion Days, de la lansarea sezonului toamnă/iarnă 2017.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.

viewscnt
Afla mai multe despre
fashion days
comenzi
retail