Grupul de francize de fashion Peeraj a deschis în centrul comercial Băneasa Shopping City din București un magazin sub brandul Armani.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
.
Magazinul are o suprafață de 190 metri pătrați și este ancorat central de două embleme mari de identificare – un "A" și un "X", bazat pe brandul Armani Exchange.
Peeraj mai deține în România francizele pentru brandurile CCC, Swarovski, Geox, Kazar, Piazza Italia, Springfield, Women' Secret și Armani Jeans.
CITEȘTE ȘI Rețeaua de magazine Z, care vinde haine pentru copii cu semnătura "by Andreea Esca", își restrânge drastic activitatea după 13 aniÎn vara acestui an, Peeraj și-a completat portofoliul cu brandul A/X Armani Exchange.
Grupul Peeraj este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de modă, cu circa 100 de magazine sub diferite branduri, având anul trecut afaceri de 229 milioane lei și un profit net de 8,2 milioane lei, cu un provizion de 7,2 milioane lei.