Campania se va desfășura până pe 11 noiembrie și acoperă toate categoriile de produse: modă, frumusețe, casă, hobby, electronice, produse pentru copii, supermarket și multe altele.
Aceasta va fi urmată de o a doua campanie sincronizată cu Black Friday-ul internațional, între 25 noiembrie și 2 decembrie.
 
 Este al doilea an consecutiv în care Trendyol organizează campania de Black Friday în România și prima ediție care include comercianți și branduri locale românești.
În urma succesului campaniei de anul trecut, compania a demarat un proces de integrare pentru partenerii locali, iar în prezent peste 4.000 de comercianți români sunt activi pe platformă și participă la evenimentul din acest an.
Campania de Black Friday a Trendyol din România va fi cea mai amplă a companiei din toate piețele sale internaționale în acest an, după Turcia, țara sa de origine.
 
 Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și între timp a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume.
Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 40 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf, Europa Centrala și de Est.
















 
															 														 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
					 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			