Bringo se extinde în alte orașe

Bringo se extinde în alte orașe
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 iun 2020

Platforma Bringo, o aplicație IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate și primite de cumpărători direct acasă, preluată în 2017 de grupul francez de retail Carrefour, a intrat în 6 noi orașe, respectiv Reșița, Giurgiu, Oltenița, Deva, Câmpulung și Târgu Mureș. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

În urmă cu circa două săptămâni, platforma era lansată în alte 5 orașe.

 

Astăzi, rețeaua Bringo numără 35 de orașe: Baia Mare, Botoșani, Brașov, Brăila, București, Buzău, Cluj-Napoca, Constanța, Drobeta Turnu-Severin, Focșani, Galați, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Roman, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Târgu Jiu, Timișoara, Zalău, Mangalia, Craiova, Arad, Vaslui, Bacău, Reșița, Giurgiu, Oltenița, Deva, Câmpulung și Târgu Mureș.

VIDEO Un angajat Starbucks a primit un ”bacșiș” uriaș pentru că a refuzat să servească o clientă fără mască CITEȘTE ȘI VIDEO Un angajat Starbucks a primit un ”bacșiș” uriaș pentru că a refuzat să servească o clientă fără mască

“Extinderea în comunitățile din orașele medii și mici face parte din planul de dezvoltare Bringo, plan în care accesibilitatea ocupă primul loc”, spune Justyna Torres, administrator Bringo.

Recent, un pachet de acțiuni reprezentând 10% din capitalul social al platformei Bringo a fost transferat pentru 5,75 milioane de lei. La acest preț, prin extrapolare, Bringo Magazin SRL, care operează platforma, are o valoare de 57,5 milioane de lei (11,9 milioane de euro). Acțiunile au fost cumpărate de la Ascend Netsolutions de către Allib Rom, societate a grupului francez Carrefour, care a ajuns astfel la o cotă de 80%.

Platforma a fost lansată în toamna 2016 de către Beta Software Management (21% din titluri), firmă care a creat programul software pentru ca aplicația să poată funcționa pe smartphone și/sau tabletă și/sau computer, și Ascend Netsolutions (49%), care a mai creat aplicațiile Star Taxi (pentru comenzi taxi online) și Oliviera (pentru comenzi online de la diferite restaurante din București), ultima preluată de platforma Takeaway.com. Imediat după lansare, aplicația a intrat în Apple Store și Google Play.

Al treilea fondator al Bringo a fost Allib Rom SRL, administrată de Jean-Baptiste Dernoncourt, fost general manager al Carrefour România, cu 30% din acțiuni. În 2017, cum a anunțat atunci în premieră Profit.ro, Allib Rom a decis să cumpere întreaga participație a Beta Software și a ajuns să dețină 51% din Bringo, alături de Ascend Netsolution (cu 49%), Carrefour preluând astfel controlul asupra platformei. Ulterior, Allib Rom și-a majorat participatia la 70%, prin preluarea unui pachet de acțiuni de 19% cu 200.000 euro, conform unei decizii a acționarilor din iulie 2018, potrivit datelor termene.ro.

viewscnt
Afla mai multe despre
bringo
carrefour