Astfel, toate trecerile de pietoni vor avea semafoare sau vor fi supraînălțate.
Se speră astfel că numărul accidentelor înregistrate chiar pe trecerea de pietoni va fi diminuat.
Proiectul deja redactat prevede ca, pe toate bulevardele cu două sau mai multe benzi pe sens, trecerile să aibă semafoare cu buton.
Pe străzile înguste, zebrele vor fi supraînălțate, pentru ca șoferii să nu mai treacă în viteză.
În București, în primele șase luni ale anului, șoferii care nu au acordat prioritate au provocat 30 de accidente. Trei oameni au murit, iar 31 au fost răniți.
Cele mai periculoase treceri sunt pe Bulevardul Bucureștii Noi, Soseaua Colentina și Bulevardul 1 Mai, conform Observator News.
Decizia pregătită
„În interiorul municipiilor și orașelor, pe sectoarele de drum cu circulație în ambele sensuri, prevăzute cu cel puțin două benzi pe sens, administratorul drumului public este obligat să amplaseze, în zona marcajului trecerii pentru pietoni, semafoare cu comanda manuală a cererii de verde, care se poate face direct de către pietoni.
În situația în care sectoarele de drum sunt prevăzute numai cu o bandă pe sens, administratorul drumului public este obligat să amenajeze trecere de pietoni supraînălțată, conform standardelor în vigoare.”
















