Carrefour a ajuns la o rețea de 298 de magazine în România la finalul anului 2016

Carrefour a ajuns la o rețea de 298 de magazine în România la finalul anului 2016
Profit.ro
Profit.ro
scris 9 mar 2017

Grupul francez de retail Carrefour a ajuns, la finalul anului 2016, la o rețea de 298 de magazine în România, a anunțat joi retailerul francez, într-o prezentare a rezultatelor pentru anul trecut.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

La finalul anului 2015, grupul avea, în România, 192 de magazine, din care 29 hipermarketuri, 110 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate, scrie News.ro.

Potrivit prezentării privind rezultatele aferente anului 2016, Carrefour a precizat că a ajuns, la finalul anului trecut, la o rețea de 298 de magazine în România, din care 32 de hipermarketuri, 213 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate.

Astfel, rețeaua românească a retailerului francez a crescut în 2016 cu 3 hipermarketuri și 103 supermarketuri.

Carrefour se dezvoltă în acest moment pe segmentul de comerț online, pe patru direcții: comerț online alimentar, comerț online nealimentar, marketplace și puncte de livrare a comenzilor.

În România, grupul are activ în prezent doar segmentul de comerț online alimentar și este în curs de implementare, în acest an, a segmentului marketplace (platformă online de vânzări).

În 2016, Carrefour a integrat rețeaua Billa din România, în urma achiziției.

Alison Hayes acuză costul cu transportul angajaților și faptul că nu vin la muncă, pentru închiderea fabricii din Urziceni CITEȘTE ȘI Alison Hayes acuză costul cu transportul angajaților și faptul că nu vin la muncă, pentru închiderea fabricii din Urziceni

Carrefour a anunțat, la finalul lunii decembrie 2015, că a semnat un acord cu grupul Rewe pentru achiziția Billa România, cu o rețea de 86 de supermarketuri la nivel național.

Consiliul Concureței a autorizat tranzacția, însă cu condiția respectării unor angajamente asumate voluntar de către Carrefour, respectiv cesionarea a trei supermarketuri din Brăila - două magazine Carrefour Market și un magazin Billa.

Datele prezentate anterior, în luna ianuarie, arată că, la nivel internațional, vânzările grupului Carrefour în termeni comparabili au avansat cu 4,9%, la 45,6 miliarde de euro, în timp ce pe piața franceză au urcat cu 0,3%, la 40,12 miliarde de euro.

În alte state europene, categorie care exclude Franța și în care este inclusă și România, vânzările în termeni comparabili au crescut cu 2%, la 22,4 miliarde de euro, iar în America Latină cu 13,5%, la 16,25 miliarde de euro. În regiunea Asia vânzările s-au contractat cu 5%, la 6,8 miliarde de euro.

Carrefour precizează că vânzările au crescut în toate țările europene unde este prezent grupul, inclusiv în România și Polonia unde avansul a fost solid.

Grupul nu a prezentat date separate privind afacerile din România din 2016.

În 2015, Carrefour a fost al doilea lanț de retail din punctul de vedere al cifrei de afaceri de pe piața românească, după Kaufland.

Carrefour și-a majorat în 2015 vânzările cu 13,4% față de anul precedent în România, până la 6,18 miliarde lei (1,4 miliarde de euro), iar profitul net a crescut cu 9,6%, până la 127,7 milioane lei (28,7 milioane euro), potrivit bilanțului depus la Ministerul Finanțelor.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
retail