Carrefour își urcă afacerile în România. Recent a lansat un program național de reduceri - FOTO

Carrefour își urcă afacerile în România. Recent a lansat un program național de reduceri - FOTO
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 mai 2024

Retailerul francez Carrefour, care operează în România cu mai multe firme, a înregistrat în 2023, pe piața locală, afaceri de circa 17 miliarde lei, de la 14,7 miliarde lei în 2022.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Corina Dent, Excedent, Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a). Parteneri: Auchan, Kaufland, Liberty Steel
25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar

Principala companie a grupului, Carrefour România, a avut afaceri de 11,3 miliarde lei și un profit net de 249 milioane lei, cu 9.278 angajați.

Recent, Carrefour a lansat în România un program național prin care spune că oferă reduceri de până la 20% la peste 1.200 de produse.

Lansată sub denumirea „Minus la sută", măsura de preț este disponibilă în toate magazinele Carrefour de tip Hipermarket și Market din țară, precum și online, în platformele de livrare rapidă unde compania este prezentă. 

TABEL România cade în clasamentul țărilor cu cel mai ieftin internet. Ce tarife sunt în alte țări CITEȘTE ȘI TABEL România cade în clasamentul țărilor cu cel mai ieftin internet. Ce tarife sunt în alte țări

Compania mai spune că reducerile vor fi aplicate în mod constant, nu doar pe o perioadă limitată, cu posibilitatea de extindere a valabilității programului,

Profit.ro a relatat recent că punctul central al investițiilor Carrefour din regiune este România, în timp ce în Polonia, unde retailerul este de asemenea prezent pe piață, rețeaua de francize se reduce din cauza concurenței puternice.

Carrefour își urcă afacerile în România. Recent a lansat un program național de reduceri - FOTO

Astfel, România a fost, în detrimentul Poloniei, principala destinație din regiune a investițiilor Carrefour în 2023,  retailerul încheind anul cu peste 40 de magazine noi, în toate formatele existente. Au fost deschise două noi hipermarketuri, însă creșterea a venit în special din extinderea rețelei de magazine de proximitate.

DOCUMENT Cel mai mare investitor și dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est anunță că este supus inspecțiilor fiscale declanșate de statul român CITEȘTE ȘI DOCUMENT Cel mai mare investitor și dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est anunță că este supus inspecțiilor fiscale declanșate de statul român

Vânzările din România ale Carrefour au urcat, în termeni comparabili, cu 4,7% în trimestrul al patrulea din 2023, la 868 milioane de euro, pe fondul unui trafic mai mare în magazine și al unei creșteri în volum a vânzărilor.

"În România (+4,7% LFL), creșterea s-a menținut puternică pe parcursul trimestrului (după +4,5% LFL în T3), în ciuda unei baze comparabile ridicate (+17,8% LFL) și a încetinirii inflației. Această performanță bună reflectă îmbunătățirea volumelor și creșterea traficului în magazine. Trimestrul a fost marcat de integrarea rețelei de magazine Cora", spune retailerul francez.

FOTO Una dintre cele mai mari ferme de porci din Europa este ridicată în România. Cea mai mare investiție privată în comună din ultimele trei decenii CITEȘTE ȘI FOTO Una dintre cele mai mari ferme de porci din Europa este ridicată în România. Cea mai mare investiție privată în comună din ultimele trei decenii

La nivel anual, vânzările au însumat 2,9 miliarde de euro, o creștere de 7%, în termeni comparabili, față de 2022.

Carrefour a obținut recent aprobarea Consiliului Concurenței pentru preluarea hipermarketurilor Cora, tranzacția fiind finalizată. Rebrandingul a început însă anul acesta, astfel că numărul de locații Carrefour de pe piața locală nu reflectă tranzacția.

Pentru a-și spori competitivitatea prețurilor în mediul actual, sensibil la inflație, Carrefour se concentrează pe dezvoltarea produselor cu marcă proprie. Retailerul țintește o cotă de 40% a mărcilor private în vânzările de alimente până în 2026, în timp ce anul trecut a reușit să crească cota mărcilor private în vânzările de alimente cu peste 3 puncte procentuale, de la 33% la 36%.
 
viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
retailer
lant retail
carrefour romania
cora