Chicco România schimbă strategia de business și începe să își mute toate magazinele în mall-uri

Chicco România schimbă strategia de business și începe să își mute toate magazinele în mall-uri
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 27 mar 2018

Familia Burcea, proprietara agenției de turism Paralela 45, schimbă strategia de business în cazul brandului italian de articole pentru copii Chicco, pentru care este unic importator în România, și vrea să se mute integral în mall-uri în următorii ani. Prima astfel de mutare a fost operată duminică, la Timișoara, alte nouă magazine din întreaga țară urmând să fie relocate în mari centre comerciale.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Familia Burcea a adus brandul Chicco în România în urmă cu 22 de ani.

Începând cu acest an, pentru piața locală a fost decisă schimbarea strategiei de poziționare a magazinelor, cu direcționare spre mall-uri pentru o mai mare vizibilitate.

"Primul magazin pe care am decis să îl relocăm este cel din Timișoara, care și-a deschis porțile duminică, 25 martie, în Iulius Mall. Investiția în noul magazin este de peste 100.000 de euro", a declarat pentru Profit.ro Ruxandra Burcea, directorul general al Chicco Romania.

Familia Burcea, care deține agenția de turism Paralela 45, extinde brandul italian de articole pentru copii Chicco în România: un copil necesită cheltuieli care ajung la o treime din venitul unei familii CITEȘTE ȘI Familia Burcea, care deține agenția de turism Paralela 45, extinde brandul italian de articole pentru copii Chicco în România: un copil necesită cheltuieli care ajung la o treime din venitul unei familii

Pentru anul viitor, este pregătită mutarea în mall-uri a altor două magazine Chicco, respectiv cele din București și Brașov. În privința acestora, compania este în faza negocierii contractelor, care vor fi semnate în scurt timp.

Chicco este o marcă multispecializată care asigură necesarul copiilor de la naștere până la vârsta de 3 ani+. Brandul a fost lansat în urmă cu 60 de ani, în Italia, când s-a născut primul copil în familia Catelli (proprietarii mărcii), pe numele său Enrico și alintat de părinții săi cu diminutivul Chicco. Produsele comercializate sunt cele din categoria cărucioarelor, scaunelor auto, scaunelor de masă, produse de puericultură mică, cosmetice, jucării, haine și încălțăminte pentru copii.

În România, produsele Chicco s-au făcut cunoscute de acum 22 de ani, prin intermediul familiei Burcea, proprietarii uneia dintre cele mai mari agenții de turism din România, Paralela 45. Au început cu deschiderea unui magazin în București, în care au investit, la vremea aceea, peste 40.000 de dolari, ajungând în timp să dezvolte o rețea proprie de 9 magazine Chicco în mai multe orașe: Timișoara, Oradea, Cluj-Napoca, Brașov, Constanța, Galați, Iași, Bacău și București.

Afacerile Chicco depășesc 6 milioane de euro pe an și au crescut, în 2017, cu 12%.

viewscnt
Afla mai multe despre
chicco
magazine
mall-uri
burcea