Aproximativ 16% dintre companiile cu sediul în Uniunea Europeană și care au cel puțin 10 angajați au primit comenzi prin intermediul unui site Internet sau aplicație în 2016, iar aproximativ 85% dintre companiile cu vânzări pe Internet au utilizat în acest scop propriul site de Internet sau aplicație, arată datele publicate vineri de Eurostat.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În rândul statelor membre, cea mai mare pondere a companiilor cu vânzări pe Internet care au utilizat propriul site de Internet sau aplicație a fost înregistrată în Cehia (98%), Slovacia și Finlanda (ambele cu 97%), Croația (96%), Letonia (95%), Spania și România (ambele cu 94%), scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI România a importat produse agroalimentare de peste 5 miliarde de euro, la 9 luni. Deficitul "sare" la 757 de milioane de euroLa polul opus, se află Slovenia unde doar 64% dintre companiile cu vânzări pe Internet au utilizat propriul site Internet sau aplicație, precum și în Germania și Luxemburg, ambele cu 75%.