Cosmetic Plant estimează o cifră de afaceri de circa 12,2 milioane lei până la finalul acestui an

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 11,1 milioane lei (2,4 milioane euro), cu peste 1,2 milioane de produse comercializate, și își propune ca, la finalul acestui an, să depășească 12,2 milioane lei (2,6 milioane euro), creștere de 10% față de anul anterior.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Cosmetic Plant estimează o cifră de afaceri de circa 12,2 milioane lei până la finalul acestui an

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 11,1 milioane lei (2,4 milioane euro), cu peste 1,2 milioane de produse comercializate, și își propune ca, la finalul acestui an, să depășească 12,2 milioane lei (2,6 milioane euro), creștere de 10% față de anul anterior.

Potrivit estimărilor reprezentanților companiei, creșterea afacerilor Cosmetic Plant va fi de aproximativ 10% în 2018, comparativ cu anul anterior, menținându-se, astfel, trendul ascendent din ultimii ani, scrie News.ro.

„Numărul produselor comercializate în anul 2017, dar și cifra de afaceri realizată ne demonstrează că business-ul nostru are o evoluție ce se datorează creșterii notorietății brandului Cosmetic Plant atât pe piața tradițională, cât și în retailul modern, unde continuăm listările produselor noastre la noi parteneri, respectiv lărgim sortimentația de produse la partenerii existenți", afirmă Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Estimări evoMAG: Campionatul Mondial de Fotbal poate crește vânzările de televizoare cu peste 30% CITEȘTE ȘI Estimări evoMAG: Campionatul Mondial de Fotbal poate crește vânzările de televizoare cu peste 30%

Una dintre cele mai mari creșteri din ultimii doi ani a fost înregistrată de produsele de protecție solară și cele de îngrijire după plajă, vânzările acestora crescând cu aproape 80% în această perioadă. De altfel, în sezonul de vară al anului trecut (iulie - august 2017), ponderea vânzării produselor pentru plajă a reprezentat circa 35% din totalul vânzărilor companiei.

"Un segment tot mai mare de consumatori este interesat de produse cosmetice vegane și ne bucură faptul că putem să satisfacem nevoile acestora, întrucât aproape 90% dintre produsele gamei pentru protecție solară sunt vegane", completează reprezentanta companiei.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuți producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie a fost înființată în 1991 la Cluj-Napoca.

Produsele companiei sunt prezente și pe plan extern în țări precum  Ungaria, Iordania, Liban, Republica Moldova, Grecia, Portugalia, Spania, Franța, Cipru etc. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 120 produse.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0632 -0.0062-0.12 %
1 USD4.3104 -0.0154-0.36 %
1 GBP5.8585 +0.0020+0.03 %
1 CHF5.4178 -0.0043-0.08 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
3 CAMERE - DISCOUNT - 12% DIRECT DE LA DEZVOLTATOR - PIPERA
  • {literal}{/literal} dormitoare
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
129.030 €
Cele mai citite