Cumpărătorii de sărbători din SUA au planuri mari să folosească dispozitivele mici pentru a avea un avans anul acesta de Ziua Recunoștinței, iar comercianții cu amănuntul au petrecut săptămâni întregi pregătindu-le, promovând reduceri online înainte de Vinerea Neagră pentru orice, de la televizoare și jucării la difuzoarele Bluetooth, transmite Reuters.
Retailerii majori, inclusiv Walmart și Target, și-au închis magazinele fizice de Ziua Recunoștinței, redeschizându-și porțile de Vinerea Neagră. Dar tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, cunoscători de tehnologie, care ar putea fi cu familiile lor de Ziua Recunoștinței, vor face probabil achiziții de pe mobile.
Cumpărătorii au fost atrași de comoditatea aplicațiilor care au făcut mult mai ușor în ultimii ani să facă achiziții de pe site-urile retailerilor folosind dispozitive mobile, scrie News.ro.
”Ceea ce am văzut întotdeauna este această diferență între cumpărători care se uită și navighează de pe telefoanele lor, dar apoi se întorc la computerele lor și cumpără”, a spus Caila Schwartz, directorul de informații despre consumatori la Salesforce. Acest decalaj se micșorează pe măsură ce comercianții cu amănuntul simplifică metodele de plată, inclusiv Google Pay și Apple Pay, stochează informații de facturare și expediere pentru membrii fideli și adaptează sugestii de marfă pentru utilizatori.
Pentru lunile noiembrie și decembrie, cheltuielile mobile vor atinge un record de 128,1 miliarde de dolari, în creștere cu 12,8% față de anul trecut, potrivit Adobe Analytics, care ține evidența tipului de dispozitive care utilizează software-ul Adobe pentru a ajuta la alimentarea a peste 1 trilion de vizite la site-uri de vânzare cu amănuntul din SUA.
Consumatorii Gen-Z, care se simt confortabil cum cumpără și compară prețurile pe telefoanele mobile, conduc trecerea către cheltuielile mobile și probabil că își vor influența familiile să facă același lucru de Ziua Recunoștinței, a remarcat Minkyung Kim, profesor asistent de marketing la Carnegie Mellon, Școala de Afaceri Tepper a Universității.
Cheltuielile mobile, tranzacțiile efectuate pe un smartphone, tabletă sau laptop, ar urma să reprezinte 53% din cheltuielile online în noiembrie și decembrie, totalizând aproximativ 128,1 miliarde de dolari, pentru a depăși așteptările record de anul trecut de 113 miliarde de dolari, a spus Adobe.
CITEȘTE ȘI Canada intenționează să taxeze unele produse americane pentru a-i răspunde lui TrumpComoditatea este un factor important pentru cumpărătorii care doresc să evite cozile lungi și magazinele aglomerate de Vinerea Neagră și pe tot parcursul sezonului sărbătorilor.
În primele 24 de zile ale lunii noiembrie, 51,6% din cumpărăturile online au avut loc pe un dispozitiv mobil, o creștere de la 49,5% în aceeași perioadă a anului trecut, potrivit Adobe Analytics.
Cumpărătorii din SUA au cheltuit 39,9 miliarde de dolari prin telefoanele, tabletele și alte dispozitive mobile în acea perioadă, o creștere de 13,3% de la an la an, a spus Adobe Analytics.
Ușurința de a face cumpărături din aplicațiile mobile îi ademenește și pe cumpărători să cheltuiască mai mulți bani și să facă achiziții frecvente la comercianții lor preferați.