Deschiderea primului magazin offline urcă afacerile retailerului WatchShop.ro

Deschiderea primului magazin offline urcă afacerile retailerului WatchShop.ro
scris 27 ian 2020

Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro, administrat de HCV International, a vândut ceasuri și produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019, în creștere cu peste 15% față de anul anterior.

Deschiderea primului magazin fizic WatchShop.ro într-un mall, AFI Cotroceni, redesign-ul site-ului și o schimbare în abordarea publicului interesat de ceasuri au fost principalele argumente ale creșterii înregistrate anul trecut.

Tranzacție: LOT cumpără compania germană Condor, premierul polonez exclamă: \ CITEȘTE ȘI Tranzacție: LOT cumpără compania germană Condor, premierul polonez exclamă: "O dovadă a puterii economiei Poloniei, rolurile s-au inversat!"

WatchShop.ro estimează vânzări mai mari cu 15%-20% în 2020 și creșterea rețelei de distribuție a brandurilor exclusive, care va avea cu 50% mai mulți comercianți parteneri. În continuare, site-ul WatchShop.ro va genera cele mai mari venituri, depășind, anul acesta, 6,5 milioane de lei. Diferența va fi realizată pe canalele offline: magazine proprii și distribuție.

Valoarea medie a coșului de achiziții va depăși 500 de lei în 2020 la WatchShop.ro. Anul trecut, achiziția medie a fost de 480 de lei.

În prezent, WatchShop.ro listează aproximativ 18.000 de produse.

viewscnt
Afla mai multe despre
watchshop.ro
ceasuri