După 10 ani, magazinul online al Diverta reprezintă 12% din business

După 10 ani, magazinul online al Diverta reprezintă 12% din business
Profit.ro
Profit.ro
scris 14 iul 2017

Magazinul online al retailerului Diverta în domeniul cărții, papetăriei și jucăriilor, Dol.ro, lansat în urmă cu 10 ani, reprezintă astăzi 12% din business, iar obiectivul setat pentru următorii 3 ani este să atingă un volum de 20-25%.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”Am preluat adminstrarea acestei platforme de aproximativ 5 ani, timp în care am reușit să poziționăm Dol.ro printre unele din cele mai dezvoltate platforme online a retail-ului de carte, papetărie și jucării. Un alt obiectiv pentru perioada următoare îl reprezintă vânzarea de produse nelistate în retail-ul nostru;  spre exemplu, pentru 2017 avem ca obiectiv dezvoltarea gamei de produse de puericultura, travel precum și consolidarea gamei de gadgets – o gamă care a avut cea mai mare creștere în cadrul Diverta pentru 2016.”  a declarat Octavian ENE, managerul Dol.ro.

Înființat în 1999, Diverta are o rețea de 28 de magazine la nivel național.

viewscnt
Afla mai multe despre
diverta
dol
retail
magazin