eMAG aniversează 24 de ani de inovație în ecommerce.
Compania arată că Astăzi, unul din doi oameni care comandă online în România, Bulgaria și Ungaria este client eMAG, iar platforma a devenit un accelerator digital pentru antreprenoriatul local, exporturile sellerilor români atingând aproximativ 2 miliarde de lei de la deschiderea Marketplace în Bulgaria și Ungaria până în prezent.
„Am investit constant în servicii care să îmbunătățească experiența de cumpărare și care să sprijine antreprenorii români să crească în economia digitală.
De la prima comandă, prima plată cu cardul, primul antreprenor curajos care a intrat în Marketplace și apoi a trecut granița cu produsele sale, prima comandă la locker, primul utilizator Genius - fiecare moment a contribuit la ceea ce este eMAG astăzi: un hub regional de ecommerce care conectează peste 64.000 de antreprenori cu una dintre cele mai active comunități de clienți din regiune, de peste 7 milioane de oameni”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Astfel, antreprenorii români au exportat produse de aproximativ 2 miliarde de lei din momentul lansării eMAG Marketplace în Bulgaria și Ungaria până în prezent.
Plata cu cardul pe eMAG a evoluat de la sub 0,1% la 67% în 24 de ani.
Gama disponibilă a crescut de peste 700 de ori doar în ultimii 14 ani, atingând astăzi 33 de milioane de produse.
Două din trei comenzi plasate pe eMAG sunt livrate la locker.
Cu ocazia aniversării, eMAG marchează momentul printr-o serie de beneficii pentru clienți: reduceri de până la 30% la o selecție extinsă de produse, peste un milion de oferte și mai mult de 50.000 de premii.
eMAG a anunțat recent că vrea să vândă depozitul de peste 100.000 de metri pătrați din Ungaria, primul său centru logistic construit în afara României și cel mai mare din Europa Centrală și de Est, în care a investit 100 de milioane de euro, relevă date analizate de Profit.ro.
Cifra de afaceri a grupului eMAG a avansat cu 11% în anul fiscal 2025, la 11,4 miliarde de lei (2,64 miliarde dolari).
În România, veniturile realizate de eMAG în 2024 au atins 7,3 miliarde de lei, o creștere de 17% comparativ cu anul precedent.
Dante International SA, compania care include eMAG România, Fashion Days România, vânzările eMAG Bulgaria și o parte din vânzările eMAG Ungaria, a realizat o cifră de afaceri de 9 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de 2023.
Grupul eMAG are în portofoliu brandul eMAG, magazinul online Fashion Days, hipermarketul 100% online din România Freshful, magazinul specializat în produse IT și electronice PC Garage, compania românească de curierat rapid, național și internațional Sameday, atelierul de reparații Depanero, cea mai relevantă platformă de recommerce din Europa de SE Flip și compania de servicii financiare HeyBlu.
Prosus, listată la Amsterdam, este acționarul majoritar al eMAG, cu o participație de aproximativ 81,1%, restul acțiunilor fiind deținute de omul de afaceri Iulian Stanciu.
















