Compania evoMAG inaugurează un nou sediu și showroom, în Splaiul Unirii din București, și dublează capacitatea depozitului, ca urmare a creșterii vânzărilor și parte a strategiei de pregătire pentru Black Friday. Relocarea a presupus o investiție totală de 100.000 de euro.
„Creșterea vânzărilor evoMAG a impus această masură. Aveam nevoie să trecem la un nou nivel, care să ne permită să lucrăm cu stocuri mai mari, să fim mai felxibili, să avem un rulaj mai bun și să livrăm mai rapid produsele către clienți”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.ro.
În prezent, aproximativ 35% din totalul comenzilor evoMAG sunt cu ridicare din showroom, iar compania se așteaptă ca această pondere să crească cu 15%.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Calculul este acela că noul showroom permite expunerea mai multor produse, iar amplasarea pe o arteră intens circulată va atrage un număr mai mare de clienți.
Mutarea evoMAG este menită să susțină o cifră de afaceri de peste 20 de milioane de euro în acest an, în creștere cu aproximativ 20%, depășind ritmul anual de evoluție a pieței locale de comerț electronic.