Aplicația Bonapp by Munch, care conectează consumatorii cu afaceri locale – inclusiv supermarketuri, restaurante, hoteluri, benzinării și brutării – oferind produse alimentare nevândute la reduceri de până la 80%, a cărei lansare a fost anunțată în premieră de Profit.ro, este acum în discuții cu investitori pentru o nouă rundă de finanțare, pregătind planurile de creștere pentru următorii ani.
“În primele două luni după fuziune (Bonapp - Munch, detalii mai jos, n.r.) am avut o perioadă de consolidare, urmată de o creștere stabilă de aproximativ 20%. Ne așteptăm ca această dinamică să se mențină în următoarele luni. Suntem în discuții cu investitori pentru o nouă rundă de finanțare, pregătind planurile de creștere pentru următorii ani. Rămânem însă discreți cu privire la detaliile rundei până la finalizare”, a declarat pentru Profit.ro Gregoire Vigroux, cofondator Bonapp.
Unul dintre obiectivele aplicației, anunțat anterior pentru 2025, este extinderea către piețele vecine.
Vigroux spune acum că aceasta este o direcție păstrată în perspectivă în paralel în mod constant și că orice mutare va porni de la discuțiile inițiale cu retailerii locali.
Un obiectiv cheie pentru Bonapp by Munch în perioada imediat următoare este lansarea unui nou serviciu prin care este vizată atragerea unui număr mai mare de restaurante în platformă.
“Până acum, am colaborat preponderent cu supermarketuri, brutării și cofetării, iar această diversificare va aduce valoare adăugată atât pentru partenerii noștri, cât și pentru utilizatori, oferindu-le mai multă proximitate și varietate. Totodată, continuăm să consolidăm parteneriatele existente și să îmbunătățim aplicația”, detaliază Vigroux.
Aplicația are peste 500.000 de utilizatori și 2.200 de parteneri înscriși în platformă.
Recent, a fost anunțată numirea unui nou director general, Luka Zivkovic, unul dintre cei trei antreprenori francezi care au fondat Bonapp în 2021 (pe lângă Zivkovic și Vigroux, celălalt fiind Diego Roy de Lachaise, fostul director general).
În februarie 2025, Bonapp și Munch au fuzionat, formând cea mai mare rețea de combatere a risipei alimentare din regiune, activă în Ungaria, România, Cehia și Slovacia.
Intrarea Munch în România a fost anunțată, de asemenea în premieră, de Profit.ro.