EXCLUSIV KFC și-a fixat planul pentru următorul an în România: noi restaurante, o aplicație mobilă, sisteme automate de preluare a comenzilor, meniuri digitale

EXCLUSIV KFC și-a fixat planul pentru următorul an în România: noi restaurante, o aplicație mobilă, sisteme automate de preluare a comenzilor, meniuri digitale
Ana Iliescu
Ana Iliescu
scris 27 dec 2018

Lanțul de restaurante KFC România va deschide anul viitor 7 restaurante în țară și va investi în tehnologie, introducând sisteme automate de preluare a comenzilor în 30% din restaurante și meniuri digitale în 70% din restaurante. Totodată, compania va lansa o aplicație mobilă pentru clienții care vor să-și comande mâncarea, spune, pentru Profit.ro, Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

„Anul acesta am hotărât să transformăm și să maximizăm experiența KFC și prin folosirea tehnologiei, care să accelereze procesul de comenzi și care să aducă o plus valoare serviciilor. Clienții noștri pot comanda și își pot personaliza comanda direct la aceste kiosk-uri și, apoi, își pot ridica produsele din zona caselor de marcat. Ne propunem să extindem sistemul, obiectivul fiind de a acoperi 30% din restaurantele noastre cu acest sistem automat de comenzi până la finalul anului 2019”, susține Hilton.

De altfel, compania își propune să introducă meniuri digitale pentru clienți în 70% din restaurantele KFC din țară, până la sfârșitul anului viitor, conform spuselor CEO-ului.

EXCLUSIV Lanțul Taco Bell și-a fixat planul: deschide acum primul restaurant în afara Capitalei, dublează rețeaua anul viitor și lansează servicii noi CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Lanțul Taco Bell și-a fixat planul: deschide acum primul restaurant în afara Capitalei, dublează rețeaua anul viitor și lansează servicii noi

Începând cu luna iulie, compania a introdus sisteme de comandă de tip kiosk în unitățile Mihai Bravu Drive Thru și Olteniței Drive Thru în București, precum și cele din Roman, Alba Iulia și Satu-Mare și meniuri digitale în 24 de unități KFC, reprezentând 30% din totalul restaurantelor KFC, conform informațiilor oferite.

„Implementarea sistemelor kiosk nu implică concedierea casierilor, ci relocarea lor în alte activități, prin reconfigurarea echipelor din restaurante în ceea ce privește rolurile și responsabilitățile lor”, a specificat CEO-ul, susținând că, din momentul implementării acestor sisteme, în medie, 8-9 din 10 comenzi realizate direct în restaurant sunt plasate și gestionate prin intermediul kiosk-urilor.

De altfel, compania va lansa anul viitor o aplicație mobilă KFC pentru clienții care vor să-și comande online mâncarea și va dezvolta serviciile de livrare, disponibile prin parteneri de livrare în Cluj-Napoca și Oradea și propriul serviciu în București.

„În acest moment, serviciul nostru de livrare acoperă orașele Cluj-Napoca și Oradea. În București, serviciul de livrare crește rapid, iar în prezent livrăm din 16 restaurante și acoperim aproape 70% din oraș. În 2019, planurile includ extinderea serviciului pentru a ajunge la cât mai mulți clienți, fiind un pilon cheie al strategiei noastre de operațiuni”, a spus Hilton.

FOTO Pe fondul lipsei de personal pe piața locală, Lidl lansează o campanie inedită, pe aeroporturi și la vamă, pentru a-i convinge pe românii din străinătate să revină în țară CITEȘTE ȘI FOTO Pe fondul lipsei de personal pe piața locală, Lidl lansează o campanie inedită, pe aeroporturi și la vamă, pentru a-i convinge pe românii din străinătate să revină în țară

Conform spuselor CEO-ului, lanțul de restaurante KFC România colaborează cu HipMenu, partenerul de livrare pentru comenzile din Cluj-Napoca și Oradea, iar în București au propriul serviciu de livrare, fiind incluse 11 biciclete electrice, 18 autoturisme și 42 scutere, precum și 61 de curieri.

„Clienții caută din ce în ce mai mult să aibă accesibilitate. Accesarea unui brand digital prin intermediul unei aplicații sau al unui site web, plasarea rapidă și ușoară a unei comenzi și livrarea acesteia devin aspecte esențiale în industria de food-service”, a punctat Hilton.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria food service din România și deține companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell.

În România, lanțul de restaurante KFC numără 76 de restaurante atât în București, cât și în alte orașe precum Timișoara, Arad, Botoșani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Pitești sau Brașov. De asemenea, KFC România operează două restaurante la Chișinău, Republica Moldova și nouă în Italia, urmând ca anul viitor să deschidă aproximativ 10 restaurante în Italia.

viewscnt
Afla mai multe despre
kfc
sphera franchise
mark hilton
restaurante
retail