Brandul italian de modă Elisabetta Franchi, deținut prin compania Betty Blue SpA de designerul cu același nume, a intrat discret în România prin deschiderea unui magazin mono-brand, în incinta hotelului Marriott din București, parte a unei strategii de extindere în sud-estul Europei.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
În paralel, marca italiană a lansat un showroom de 350 metri pătrați la Moscova, deschizând și magazine în Bulgaria, Cehia, China și Hong Kong și pregătindu-se să se extindă pe piața americană.
Fondat în 1998 la Bologna, brandul de lux a avut anul trecut afaceri de peste 110 milioane euro și mizează în acest an pe o cifră de 115 milioane euro. Compania are la nivel global peste 200 de angajați.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

La acest moment, compania deține 91 magazine mono-brand, din care 25 în Italia.
