EXCLUSIV Sigma va vinde în Spania produse fabricate de Caroli la Pitești

Retail   
EXCLUSIV Sigma va vinde în Spania produse fabricate de Caroli la Pitești

Caroli Foods Group, unul dintre liderii pieței locale de mezeluri, extinde activitatea de export, începând să fabrice pentru Sigma, grupul cu sediul în Mexic din care face parte, o selecție de produse care vor fi comercializate de acesta pe piața din Spania.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

“În acest mod ne extindem activitatea de export, completând volumele regulate pe care Caroli Foods Group le exportă deja în străinătate sub brandurile sale”, a transmis Caroli pentru Profit.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Restaurantul Em Sherif Café intră în România și deschide o unitate în Marketta, fosta fabrică Ford din România preluată de One United, cel mai mare food hall din Europa de Est CITEȘTE ȘI FOTO Restaurantul Em Sherif Café intră în România și deschide o unitate în Marketta, fosta fabrică Ford din România preluată de One United, cel mai mare food hall din Europa de Est
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Compania - controlată de grupul mexican Sigma Alimentos, care deține și Campofrio - vede acest proces ca o dovadă a eficienței proceselor de producție din România, precum și a calității produselor, și anunță că noua oportunitate va contribui la creșterea businessului în acest an și la consolidarea rolului companiei în cadrul grupului.

În prezent, Caroli vinde pe 12 piețe europene, în țări precum Spania, Franța, Germania sau Marea Britanie, în magazine administrate în mare parte de parteneri români, în baza unei relații dezvoltate de-a lungul anilor.

Parte a grupului Sigma din 2017, compania a investit în ultimii ani peste 10 milioane de euro în modernizarea și tehnologizarea fabricii din Pitești, unde lucrează aproape jumătate dintre cei circa 1.400 de angajați ai companiei.

SURPRIZĂ FOTO Fondatorul 5 to go relansează în România un brand de mare succes din comunism CITEȘTE ȘI SURPRIZĂ FOTO Fondatorul 5 to go relansează în România un brand de mare succes din comunism

De asemenea, după investiții în logistică (Caroli are 11 puncte logistice la nivel național și o flotă de distribuție proprie) compania a devenit furnizor de acest tip de servicii și pentru parteneri importanți din industrii conexe în zona de food.

Pentru 2025, investițiile bugetate vizează continuarea proiectelor de modernizare a fabricii și eficientizarea proceselor operaționale, precum și etichetarea transparentă a produselor și măsuri care țin de sustenabilitate, un exemplu fiind îmbunătățirea autonomiei energetice și a eficienței prin instalarea de panouri fotovoltaice.

Compania – ca industria în ansamblu - se confruntă însă și cu o listă lungă de provocări.

FOTO Sameday - Record național: A depășit, într-o cabană la mare înălțime, pragul de 5.100 easybox-uri CITEȘTE ȘI FOTO Sameday - Record național: A depășit, într-o cabană la mare înălțime, pragul de 5.100 easybox-uri

“În primele luni ale acestui an observăm că principalii factori economici care au influențat comportamentul consumatorilor în 2024, inflația și creșterea prețurilor, sunt în continuare prezenți, ceea ce se traduce în cumpărături mai raționale și o atenție sporită la prețuri și calitate.

La aceste provocări le adăugăm pe cele operaționale, specifice industriei noastre: prețurile materiilor prime și cheltuielile de producție, logistică”, spun reprezentanții Caroli, companie care a anunțat în toamna anului trecut instalarea unui nou CEO, Gampaolo Manzonetto (foto), cu experiență vastă în producția de alimente, una dintre funcțiile ocupate anterior fiind aceea de director general Lactalis în România.

EXCLUSIV Sigma va vinde în Spania produse fabricate de Caroli la Pitești

În aceste condiții, piața va continua să fie marcată de o serie de provocări și oportunități, determinate de influența mai multor factori economici, sociali și geopolitici, conform sursei citate.

Sectorul are însă capacitatea să se adapteze, să inoveze și să-și diversifice oferta de produse, răspunzând astfel cerințelor în schimbare ale consumatorilor, notează reprezentanții Caroli.

Pe lângă inflație, taxele noi și creșterea costurilor materiilor prime, piața este marcată de o preocupare tot mai mare a consumatorilor în privința sănătății și sustenabilității (astfel că aceștia preferă produse fără aditivi artificiali, cu ingrediente naturale și etichete curate), iar în același timp automatizarea și digitalizarea joacă un rol crucial în eficientizarea proceselor de producție și distribuție.

VIDEO&FOTO Restaurant celebru din Constanța, închis de Protecția Consumatorilor CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Restaurant celebru din Constanța, închis de Protecția Consumatorilor

În ceea ce privește rezultatele anului 2024, Caroli a continuat să-și consolideze poziția în topul producătorilor de produse de carne ambalată din România, un sector care a înregistrat anul trecut o creștere de 1,4% în volum, mai spune compania.

Caroli Foods Group are un portofoliu de peste 200 de produse (șuncă, salam, crenvurști, cârnați și altele) sub brandurile Caroli, Sissi, Maestro, Campofrio și Primo.

Anul trecut, compania anunța că-și va concentra investițiile în extinderea gamei Sissi, produsele ready meals sub brandurile Maestro și Caroli și creșterea capacității de producție în cazul produselor feliate, un segment care continuă să se dezvolte, în condițiile în care inflația erodează puterea de cumpărare a consumatorilor.

Sigma este o companie multinațională alimentară de top care operează în 17 țări din patru regiuni cheie: Mexic, Europa, SUA și America Latină.

Cu 64 de fabrici și 180 de centre de distribuție, compania produce, comercializează și distribuie printre altele carne ambalată, brânză și iaurturi, având un portofoliu format din peste 100 de mărci.

viewscnt
Afla mai multe despre
caroli
sigma
mezeluri