Extinderea în offline ridică afacerile grupului Floria

Extinderea în offline ridică afacerile grupului Floria
scris 27 aug 2018

Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri de firme ce activează în domeniul floristic în România, cu operațiuni în online, retail, distribuție angro și amenajări peisagere, a înregistrat în primele 6 luni o creștere cu 40% a cifrei de afaceri față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 12 milioane lei, determinată și de extinderea din offline. 

Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, generează 30% din totalul afacerilor consolidate și a depășit 3.5 milioane de lei. 

Segmentul offline reprezintă 70% din totalul afacerilor consolidate ale Grupului Floria și cuprinde operațiunile depozitului Floria, Florăriile Floria, evenimente și retail de tip IKA. 

Tranzacție: Familia Moldoveanu preia controlul asupra Nordic Food CITEȘTE ȘI Tranzacție: Familia Moldoveanu preia controlul asupra Nordic Food

Rețeaua de florării Floria cuprinde 4 florării în București, în Piața Dorobanți, bd. Ion Câmpineanu, Afi Cotroceni și Băneasa Shopping City, precum și o florărie în Aeroportul Otopeni și una în Ploiești.

Grupul Floria operează florăria online Floria.ro (Floria Network SRL), rețeaua de florării Floria (Flower’s Secret SRL), proiecte peisagistice și décor pentru evenimente (Floria Projects SRL), distribuție de flori și plante către retailul de tip IKA (Rețeaua Floria SRL), precum și vânzări engros (Floria International Wholesale SRL).

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
flori
afaceri
magazine
online