Extinderea în offline ridică afacerile grupului Floria

Extinderea în offline ridică afacerile grupului Floria
Profit.ro
Profit.ro
scris 27 aug 2018

Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri de firme ce activează în domeniul floristic în România, cu operațiuni în online, retail, distribuție angro și amenajări peisagere, a înregistrat în primele 6 luni o creștere cu 40% a cifrei de afaceri față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 12 milioane lei, determinată și de extinderea din offline. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, generează 30% din totalul afacerilor consolidate și a depășit 3.5 milioane de lei. 

Segmentul offline reprezintă 70% din totalul afacerilor consolidate ale Grupului Floria și cuprinde operațiunile depozitului Floria, Florăriile Floria, evenimente și retail de tip IKA. 

Tranzacție: Familia Moldoveanu preia controlul asupra Nordic Food CITEȘTE ȘI Tranzacție: Familia Moldoveanu preia controlul asupra Nordic Food

Rețeaua de florării Floria cuprinde 4 florării în București, în Piața Dorobanți, bd. Ion Câmpineanu, Afi Cotroceni și Băneasa Shopping City, precum și o florărie în Aeroportul Otopeni și una în Ploiești.

Grupul Floria operează florăria online Floria.ro (Floria Network SRL), rețeaua de florării Floria (Flower’s Secret SRL), proiecte peisagistice și décor pentru evenimente (Floria Projects SRL), distribuție de flori și plante către retailul de tip IKA (Rețeaua Floria SRL), precum și vânzări engros (Floria International Wholesale SRL).

viewscnt
Afla mai multe despre
flori
afaceri
magazine
online