Fashion House Outlet Center se extinde în zona de est a Capitalei și recrutează managerul pentru Europa de Est al brandului italian Stefanel

Fashion House Outlet Center se extinde în zona de est a Capitalei și recrutează managerul pentru Europa de Est al brandului italian Stefanel
scris 2 sep 2020

Fashion House Outlet Center, unul dintre cele mai mari centre comerciale de tip outlet din Europa, va deschide un nou centru comercial în zona Cernica, al doilea din București, situat în partea de est a Capitalei.

Cu o suprafață de 13.000 metri pătrați, lângă Cernica (ieșirea de pe autostrada A2), construcția noului outlet a demarat la începutul acestui an, iar magazinul urmează să fie inaugurat până în primăvara anului 2021. Centrul comercial va găzdui 59 de magazine, iar peste 50% din suprafață este deja închiriată.

Pentru a pregăti lansarea noului centru, Fashion House a recrutat-o pe Cornelia Nicolae în funcția de Director de Operațiuni Retail în România.

EXCLUSIV Șeful eMAG iese din acționariatul Berăria H, un business de aproape 40 milioane de lei în 2019. Stanciu: Am ajutat la construcția unui brand solid, mă concentrez pe dezvoltarea eMAG CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Șeful eMAG iese din acționariatul Berăria H, un business de aproape 40 milioane de lei în 2019. Stanciu: Am ajutat la construcția unui brand solid, mă concentrez pe dezvoltarea eMAG

Cu 24 de ani de experiență în industria de fashion retail, Cornelia Nicolae a ocupat anterior funcția de Retail Sales Manager pentru Europa de Est al brandului italian Stefanel. Din această funcție, a condus operațiunile retailerului din România, Turcia, Germania, Austria și Polonia, gestionând o echipă de 350 de persoane și contribuind la creșterea semnificativă a veniturilor celor 59 de magazine și șapte outleturi din regiune.

Odată cu deschiderea Fashion House Outlet Centre din Militari și a primei sale investiții din România, în decembrie 2008, Grupul a inaugurat și un nou concept de poziționare a centrelor de acest tip în parcuri de retail de dimensiuni mari din Europa Centrală și de Est.

Cu o suprafață de 15.500 metri pătrați, centrul din Militari înglobează peste 50 de magazine ale unor branduri renumite, în noiembrie 2020 urmând să fie inaugurată o a treia etapă de dezvoltare. Faza finală a proiectului urmează să fie dezvăluită publicului în 2021.

Pe lângă cele două centre de tip outlet din România, Fashion House Group deține și administrează două centre similare în Rusia, unul la Moscova și altul la Sankt Petersburg.

Fashion House este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator și operator de outlet-uri din ECE și Rusia, cu experiență dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanțarea, închirierea, operarea și administrarea centrelor de tip outlet.

Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șase centre outlet Fashion House de succes în Polonia, România și Rusia.

Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți în patru unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 50.000 mp. Un al cincilea centru outlet Fashion House este, în prezent, în curs de dezvoltare în București și urmează să fie deschis în 2021.

Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.

viewscnt
Afla mai multe despre
fashion house outlet center
cernica