Iulius Mall Suceava va avea cea mai mare suprafață de retail din nordul țării, de peste 60.000 mp, după lucrările de extindere începute recent. Noua zonă comercială va completa actualul shopping mall cu branduri internaționale de modă în premieră regională, restaurante, cafenele, gelaterii, locații de tip drive thru, un centru de fitness, spații verzi și mai multe locuri de parcare. Investiția este estimată la 40 de milioane de euro și va fi finalizată în prima jumătate a anului viitor.
Iulius Mall Suceava, parte a rețelei naționale operată de companiile IULIUS și Atterbury Europe, va fi cel mai mare centru de shopping și timp liber din nordul țării printr-o nouă zonă comercială, aflată acum în plin proces de amenajare.
Proiectul va aduce noutăți de retail pe o suprafață de 14.500 mp și presupune atât crearea de spații suplimentare, cât și reconfigurarea și reamenajarea unor zone existente ale mall-ului deschis în anul 2008.
Proiectul prevede și suplimentarea locurilor de parcare de la 1.350 la peste 2.400, precum și amenajarea a 25 de stații duble de încărcare pentru mașini electrice. De asemenea, se vor adăuga noi zone de acces în mall conectate la locurile de parcare create, ca și amenajări peisagistice ambientale și spații verzi. Lucrările de construcție și amenajare urmează a fi finalizate în prima jumătate a anului 2025.
CITEȘTE ȘI Lanțul de cofetării Dulcinella continuă extinderea rețelei cu o nouă investiție în BucureștiIulius Mall Suceava face parte din rețeaua națională cu același nume, deținută de companiile IULIUS și Atterbury Europe. Inaugurat în anul 2008, mall-ul include peste 170 de magazine, cel mai mare multiplex cinema din nordul țării, cu 8 săli, food court cu peste 1.200 de locuri, locuri de joacă pentru copii, hypermarket, club de bowling și biliard.
Compania IULIUS este dezvoltator și operator real estate specializat în proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani. Portofoliul său include peste 310.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), rețeaua națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava) și proiectele Family Market din Iași (Miroslava și Bucium).
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Soții Mutu, proprietarii rețelei de magazine Annabella din Vâlcea, au cumpărat o clădire de birouri din București, pe care vor să o transforme în clinică medicalăGrupul va demara lucrăril la cel mai nou proiect de reconversie și regenerare urbană, la Cluj-Napoca, al cărui Plan Urbanistic Zonal a fost aprobat recent de Consiliul Local. Proiectul se va numi RIVUS.
Centrele comerciale sunt lidere de piață la nivel regional și înregistrează anual peste 70 de milioane de vizite. Compania IULIUS deține și 15 clădiri de birouri, la Iași, Cluj-Napoca și Timișoara, cu o suprafață totală de peste 242.000 mp, în care sunt prezente peste 80 de companii și unde lucrează peste 27.000 de angajați.