Retailerul german Lidl anunță clienții din România care returnează ambalaje cu simbolul SGR la aparatele de colectare a ambalajelor din magazinele Lidl și scanează voucherul generat, alături de cardul Lidl Plus, că, în perioada 23 – 25 aprilie 2025, primesc un cupon de cumpărături cu o valoare de până la 50 de lei, acordat ulterior în aplicație.
Mecanismul campaniei
Pentru a beneficia de recompensă, clienții trebuie:
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

1.Să colecteze ambalaje cu sigla garanției (SGR) și să le returneze în aparatele de colectare amplasate în magazinele Lidl participante, în perioada 23 – 25 aprilie 2025;
2.Să utilizeze voucherul SGR eliberat de aparat pentru cumpărături în magazinele Lidl, asigurându-se că, la casa de marcat, este scanat cardul Lidl Plus. Voucherul poate fi utilizat exclusiv pentru achiziții efectuate în perioada campaniei, 23 – 25 aprilie;
3.În funcție de valoarea voucherului SGR utilizat, Lidl transmite ulterior prin aplicația Lidl Plus un cupon de cumpărături, în perioada 29 – 30 aprilie. Cuponul poate fi folosit exclusiv la achizițiile efectuate în magazinele Lidl, în perioada 1 – 3 mai 2025.
Cum este calculat cuponul primit
Valoarea cuponului de cumpărături este stabilită în funcție de suma totală a voucherelor SGR utilizate de client în perioada campaniei. Mecanismul de calcul este următorul:

Pentru vouchere SGR în valoare de 10 lei și 14,99 lei, clienții primesc un cupon în valoare de 20 lei;
Pentru vouchere SGR în valoare de 15 lei și 19,99 lei, valoarea cuponului este de 30 lei;
Pentru vouchere SGR în valoare de 20 lei și 24,99 lei, clienții beneficiază de un cupon în valoare de 40 lei;
Pentru vouchere SGR în valoare de minimum 25 lei, Lidl acordă un cupon în valoare de 50 lei. Valoarea maximă a cuponului este de 50 lei, TVA inclus.
Indiferent de valoarea pragului atins, fiecare client primește un singur cupon între 20 lei și 50 lei.
Aceasta este a doua ediție a campaniei.

Lidl România a demarat implementarea infrastructurii pentru reciclare în 2019, inițial printr-un proiect-pilot. Între timp, rețeaua s-a extins, iar aparatele de colectare (RVM) sunt acum prezente în toate magazinele din țară, fiecare având o capacitate de până la 45 de ambalaje procesate pe minut.
În februarie, fretailerul a lansat și sistemul Puncte Lidl, o nouă funcționalitate prin care clienții pot beneficia de discounturi în magazine pe baza cumpărăturilor făcute.
Prin Puncte Lidl, la fiecare scanare a cardului digital Lidl Plus la casele de marcat, clienții acumulează puncte recompensă.
Pentru fiecare 1 leu cheltuit la casa de marcat, clienții acumulează 1 punct.

Noua opțiune înlocuiește funcționalitățile anterioare din aplicația Lidl Plus.
Din luna iunie 2024, noul CEO al Lidl România este José Alberto Chueca Val.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri consolidată de peste 22,4 miliarde de lei net, cu un profit net de aproximativ 1 miliard de lei. Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice.
Recent, compania a anunțat că va extinde până în 2030, la nivel internațional, cu 20% față de 2023 ponderea alimentelor pe bază de plante disponibile, precum sursele de proteine pe bază de plante, cerealele integrale, fructele și legumele.