Gigantul anglo-olandez din industria bunurilor de larg consum Unilever vinde înapoi brandurile Frufru și Urban Monkey către Mihai Simiuc.
Înainte de fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
Tranzacția care menține pe piață aceste branduri nu include unitatea de producție și Cooperativele Frufru. Toate spațiile vor fi eliberate în acord cu specificul contractelor de închiriere.
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
Mihai Simiuc urmează să dezvolte un nou capitol pentru brandurile Frufru și Urban Monkey.
Foarte recent, Unilever a relocat și producția de detergenți pudră de la fabrica din Ploiești.
Unilever a devenit acționarul unic al deținătorului brandului frufru în urmă cu doi ani, cum a anunțat atunci Profit.ro, cumpărând participația de 25% a fondatorului Mihai Simiuc, care, odată cu această tranzacție, s-a retras atunci și din poziția de director general al companiei.
În 2019, Unilver a preluat pachetul majoritar de acțiuni la frufru, fondatorul business-ului, Mihai Simiuc, spunând atunci pentru Profit.ro că Unilever va cumpăra 75% din acțiuni, iar el își va păstra întreaga participație de 25%, urmând să rămână la controlul afacerii.
CITEȘTE ȘI FOTO Proprietarul Zara a decis unde duce în România, în premieră pentru regiune, al doilea magazin al brandului care vinde la preț redusUnilever este al doilea mare jucător din industria alimentară pe piața mondială, după Nestle.
Anterior, Unilever a cumpărat producătorul român de înghețată Betty Ice.
Unilever (producătorul săpunurilor Dove, al ceaiurilor Lipton și înghețatei Magnum) este prezent în peste 100 de țări, are circa 163.000 de angajați, iar pe piața românească activează din anul 1995.
CITEȘTE ȘI FOTO ANPC a început verificările la principalii furnizori de legume - fructe. Produse mucegăite, mizerie în spațiile de depozitareFondat în 2006, frufru este primul concept de mâncare fresh, sănătoasă din România și unul din liderii inovației în segmentul premium din retailul alimentar.
Firma Good People este fosta Mondo di Pasta, înființată în anul 2005.
Inițial, compania a avut ca domeniu de activitate producția de paste și comercializarea prin serviciul de livrări la domiciliu și magazine proprii. În octombrie 2014 a fost lansat magazinul online DETOX shop (www.frufru.ro/detox).
Acționarii Good People erau Johann Gabriel Heubach - 39%, Mihai Simiuc - 25%, Gavril Marius Zaharia -16,8%, Sergiu Neguț - 11,2%, Codruța Maria Brujan – 6%, Philipp Stefan Hausmaninger – 1% și firma Arancea – 1%.