Franke România și-a majorat anul trecut afacerile cu 20%, la 45 milioane lei

Franke România și-a majorat anul trecut afacerile cu 20%, la 45 milioane lei
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 mai 2017

Diviza românească a companiei elvețiene de electrocasnice incorporabile pentru bucătărie Franke a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 45 milioane lei, în creștere cu 20% față de 2015, a declarat joi directorul general al Franke România, Florin Porojan, care estimează pentru acest an o creștere cel puțin la fel de mare precum cea din 2016.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

“Anul 2016 a fost un an foarte bun pentru Franke România. Am închis anul cu o cifră de afaceri de peste 45 de milioane de lei, în creștere cu 20% față de anul precedent. (...) Pentru anul acesta vreau să păstrez cel puțin aceeași creștere”, a afirmat Porojan.

Anul acesta, compania își va mări rețeua de showroom-uri și intenționează să ajungă la 25 de unități, scrie News.ro.

“La ora actulă avem 19 showroom-uri și avem în plan să mai deschidem încă 6 showroom-uri. Investiția medie la nivel de showroom este de minimum 20.000 de euro, investiție în care nu este inclusă locația și cheltuielile pentru amenajare”, a completat Porojan.

Cele șase showroom-uri vor fi deschise în București, dar și în alte localități din România.

“Bugetul de investiții implică, pe lângă extinderea rețelei de showroom-uri, lărgirea spațiului de depozitare pentru că business-ul Franke este în creștere și se ridică la o cifră considerabilă de 400.000 de euro. Depozitul este amplasat pe Soseaua de Centură acolo unde este și sediul Franke România, care are o suprafață de 12.000 de metri pătrați, din care 4.000 mp reprezintă suprafața de depozitare. Vrem să mărim suprafața de depozitare cu 10% și să ajungem la 4.400 mp”, a mai spus directorul Franke România.

Fiscul inițiază o nouă acțiune de control în cazul vânzărilor online: Operațiunea \ CITEȘTE ȘI Fiscul inițiază o nouă acțiune de control în cazul vânzărilor online: Operațiunea "E-commerce"

Majoritatea produselor Franke sunt produse în Europa, în 70 de fabrici. Franke România importă aparate în special din Italia, Slovacia, Anglia, Turcia și Germania, iar aparatele de  aer condiționat sunt importate din China.

Întrebat dacă Franke se gândește la deschiderea unei unități de producție în România, managerul a spus că în prezent nu este luat în calcul un astfel de plan.

Produsele Franke se găsesc în propriile showroom, în marile rețele de DIY (Praktiker, Dedeman, Brico Depot), toate rețelele de mobilă de bucătărie, Carrefour și online.

Potrivit managerului Franke România, 45% din cifra de afaceri provine din vânzările din shoroom-uri, 45% din rețeua DIY și 10% din vânzările online.

Franke România are o cotă de piată de 8% din piața de incorporabile, potrivit propriilor estimări.

Franke a lansat joi pe piața locală patru noi sisteme ce oferă soluții integrate pentru bucătării. Sistemele Crystal, Maris, Maris și Smart sunt dezvoltate pentru a răspunde tuturor așteptărilor consumatorilor în ceea ce privește design-ul dar și performanțele tehnice.

Principalii competitori ai Franke în România sunt Siemens și Miele.

viewscnt
Afla mai multe despre
franke
electrocasnice
bucatarie