Comerțul online va depăși 2,5 miliarde euro în 2017

Comerțul online va depăși 2,5 miliarde euro în 2017
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 mai 2017

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) anticipează pentru 2017 o evoluție cu 24% a comerțului online în România, la peste 2,5 miliarde de euro, în contextul creșterii numărului de clienți care apelează la acest tip de canal, dar și a numărului de magazine și a ofertei de produse disponibile.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”În continuare există loc de creștere pentru comerțul electronic în România, atât din punctul de vedere al numărului de magazine, al produselor disponibile, al serviciilor adăugate, cât și al numărului de clienți care apelează la acest canal și, implicit, al valorii vânzărilor. Online înseamnă prețuri mai bune, disponibilitate mai bună a produsului și economie de timp. În plus, comercianții oferă tot mai mult servicii cu valoare adăugată clienților lor, însemnând livrarea gratuită, retur gratuit, opțiunea de a deschide coletul la livrare, sau retur extins, în 30 de zile”,  a declarat Florinel Chiș, director executiv ARMO.

Anul trecut, vânzările derulate în canalul ecommerce au totalizat 2,05 miliarde, în creștere cu 45% față de 2015, fiind cea mai importantă creștere din Uniunea Europeană. Între categoriile de produs cu cel mai important avans în vânzări s-au numărat fashion, home&deco, jucării, produse pentru copii, petshop și articole sportive. În 2017, ARMO se așteaptă în continuare la creșteri ale vânzărilor pe aceste categorii de produs, dar și pe zona auto și bricolaj.

Fiscul inițiază o nouă acțiune de control în cazul vânzărilor online: Operațiunea \ CITEȘTE ȘI Fiscul inițiază o nouă acțiune de control în cazul vânzărilor online: Operațiunea "E-commerce"

În România sunt aproximativ 3.000 de magazine online active.

Asociația Română a Magazinelor Online pregătește lansarea unui program de certificare de tip ”Marcă de Încredere (Trustmark)” care să garanteze la nivel european nivelul serviciilor oferite de magazinele românești, astfel încât magazinele locale să își poată extinde și crește business-ul pe piața unică europeană.

viewscnt
Afla mai multe despre
comert online
magazine online
florinel chis