Cu o cifră de afaceri de 4,5 miliarde de euro în 2020, grupul Miele încheie anul fiscal cu un avans de +6,5%, dublu față de rezultatele înregistrate în 2019.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Considerat de către Comitetul Executiv al Miele un real montaigne rousse, 2020 a părut un an de sacrificiu, în special în perioada martie-mai, când brandul a fost nevoit să oprească producția de serie în toate fabricile sale. Perioada de vară a adus însă un apetit crescut al clienților pentru electrocasnice premium, în special ca urmare a redirecționării fondurilor de călătorii în astfel de investiții.
CITEȘTE ȘI FOTO Nou jucător: Walton Group, printre cele mai mari conglomerate din Bangladesh, intră în România Cele mai importante creșteri în ceea ce privește tipurile de produse achiziționate au fost înregistrate de aspiratoare și echipamente frigorifice.
Odată cu situația provocată de noul coronavirus, Miele a decis să își extindă expertiza în produse și soluții de igienizare și în sectorul purificării aerului. Începând cu 2021, producția Miele AirControl, primele purificatoare din portofoliu, va începe în fabrica din Lehrte.
Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în Austria, Cehia, China și România.
Cifra de afaceri a companiei în anul 2019/20 a crescut la aproximativ 4,5 miliarde de euro, cu 71% vânzări în afara Germaniei. Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări.
Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generație a familiei fondatoare, are o forță de muncă de aproximativ 20.944 de persoane, cu 11.066 de angajați în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania.