Heineken își închide două puncte de lucru în România

Heineken își închide două puncte de lucru în România
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 4 sep 2017

Heineken, al treilea mare producător de bere la nivel mondial, a decis să își închidă două puncte de lucru în România, de la Miercurea Ciuc și Chitila. Anul trecut, compania a avut pe piața locală afaceri de 1,2 miliarde lei, similar anului precedent, și un profit net de peste 162 milioane lei, în creștere de la câștigul de 111 milioane lei din 2015.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În România, compania are peste 1.120 angajați.

Punctul de lucru reprezintă sediul secundar al unei companii (sucursală, agenție, reprezentanță, fără legătură cu fabrica).

EXCLUSIV Nepotul lui Mircea Lucescu, Matei, vrea să reînvie brandul Bere Grivița CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Nepotul lui Mircea Lucescu, Matei, vrea să reînvie brandul Bere Grivița

Heineken a intrat în România în 2003, când a achiziționat firma Brau Union.

Astăzi, Heineken este al doilea mare producător de bere din România, după Ursus Breweries, și deține patru fabrici, în Craiova, Constanța, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș.

Producătorul are în portofoliu branduri precum Ciuc, Bucegi, Silva, Golden Brau, dar și Gambrinus sau Amstel. 

Valoarea pieței românești a berii a depășit 2 miliarde de euro anul trecut, în creștere cu 6-7% față de anul anterior, în timp ce volumul de bere consumată a crescut nesemnificativ, cu mai puțin de 1%.

 

 

 

viewscnt
Afla mai multe despre
heineken
bere