Heineken își închide două puncte de lucru în România

Heineken își închide două puncte de lucru în România
scris 4 sep 2017

Heineken, al treilea mare producător de bere la nivel mondial, a decis să își închidă două puncte de lucru în România, de la Miercurea Ciuc și Chitila. Anul trecut, compania a avut pe piața locală afaceri de 1,2 miliarde lei, similar anului precedent, și un profit net de peste 162 milioane lei, în creștere de la câștigul de 111 milioane lei din 2015.

În România, compania are peste 1.120 angajați.

Punctul de lucru reprezintă sediul secundar al unei companii (sucursală, agenție, reprezentanță, fără legătură cu fabrica).

EXCLUSIV Nepotul lui Mircea Lucescu, Matei, vrea să reînvie brandul Bere Grivița CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Nepotul lui Mircea Lucescu, Matei, vrea să reînvie brandul Bere Grivița

Heineken a intrat în România în 2003, când a achiziționat firma Brau Union.

Astăzi, Heineken este al doilea mare producător de bere din România, după Ursus Breweries, și deține patru fabrici, în Craiova, Constanța, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș.

Producătorul are în portofoliu branduri precum Ciuc, Bucegi, Silva, Golden Brau, dar și Gambrinus sau Amstel. 

Valoarea pieței românești a berii a depășit 2 miliarde de euro anul trecut, în creștere cu 6-7% față de anul anterior, în timp ce volumul de bere consumată a crescut nesemnificativ, cu mai puțin de 1%.

 

 

 

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
heineken
bere