Hornbach inaugurează un nou magazin în Oradea, investiție de 28,5 milioane de euro. Compania vrea să se extindă

Hornbach inaugurează un nou magazin în Oradea, investiție de 28,5 milioane de euro. Compania vrea să se extindă
scris 28 sep 2020

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, își extinde rețeaua din România și anunță că va inaugura cel de-al șaptelea magazin, la Oradea, pe 30 septembrie, în urma unei investiții de 28,5 milioane de euro.

”Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, își extinde rețeaua din România și anunță inaugurarea celui de-al șaptelea magazin, la Oradea”, arată compania într-un comunicat.

Mai dispare un brand de lux de pe Calea Victoriei. ING Bank deschide o sucursală fanion în locul magazinului Emporio Armani CITEȘTE ȘI Mai dispare un brand de lux de pe Calea Victoriei. ING Bank deschide o sucursală fanion în locul magazinului Emporio Armani

Investițiile totale Hornbach în România ajung la 175,2 milioane de euro, scrie News.ro.

”Ne bucurăm că, în ciuda contextului economic generat de criza pandemică, vom putea inaugura cel de-al șaptelea magazin din rețeaua Hornbach în România. Investiția totală este de 28,5 milioane de euro, sumă ce cuprinde și stocul inițial de marfă. Odată cu această deschidere de magazin, investițiile totale ale Hornbach în România se ridică la 175,2 milioane de euro“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, director general Hornbach România.

În ceea ce privește principalele motive ce au dus la decizia de a deschide un magazin în Oradea, reprezentantul companiei a subliniat că a fost aleasă această zonă deoarece este în plină dezvoltare, mai ales datorită bunei gestionări a bugetelor locale și a absorbției ridicate de fonduri europene. De asemenea, atât evoluția pozitivă a orașului în ultimii ani, cât și infrastructura și poziționarea în apropiere de graniță au fost aspecte importante luate în calcul.

Magazinul din Oradea este amplasat pe un teren de 5,4 hectare, are o suprafață de circa 23.000 de metri pătrați și include un Drive In pentru materiale de construcții, unde clienții pot intra cu mașina și încărca direct produsele dorite, o zonă dedicată articolelor de grădină și animalelor de companie, dar și departamente cu produse electrice, materiale de construcții, de feronerie, gresie și pardoseli, decorațiuni interioare, un centru de înrămări tablouri și unul de mixat vopsele și o expoziție cu articole destinate camerei de baie.

Magazinul are peste 100 de angajați.

Pentru perioada următoare, Hornbach ia în considerare dezvoltarea rețelei și pe piețele din Cluj-Napoca și Constanța, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

Fondată în anul 1877, Hornbach deține 161 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit și magazine online, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 7 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu și Oradea).

Concernul are aproximativ 22.000 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
hornbach
oradea