Kaufland România vrea ca în următorii ani peste 50% din carnea de porc din magazine să provină de la fermieri români

Kaufland România vrea ca în următorii ani peste 50% din carnea de porc din magazine să provină de la fermieri români
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 3 iun 2016

Retailerul german Kaufland arată că 51% din sortimentația din magazinele sale din România sunt produse local, cu cele mai mari ponderi, între 60 și 100%, la miere și produse de panificație, și are în plan ca în câțiva ani peste 50% din carnea de porc să provină de la fermieri români.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

”În câțiva ani vrem să achiziționăm cel puțin 50% din carnea de porc din România, și nu vorbim de carnea industrială, ci de la fermieri, de la țărani, ceea ce înseamnă un minim de consum de 500 de porci pe zi, care vor proveni din curțile fermierilor. (...)Suntem deschiși la parteneriate pe termen lung cu producători, cooperative românești. Suntem printre puținii care au un sortiment de peste 51% de produse fabricate în România. Acolo unde găsim furnizori, lucrăm cu companii locale. Ponderea produselor românești crește cu 15% în fiecare an”, a declarat Valer Hancaș, director Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România.

El dă ca exemplu panificația, unde toate produsele sunt fabricate în România, aproape 100% din sortimentul de ouă provine din România, peste 60% din miere este din România.

TOP Retailul modern din România s-a apropiat de pragul de afaceri de 10 mld euro în 2015, an în care și-a dublat profitul CITEȘTE ȘI TOP Retailul modern din România s-a apropiat de pragul de afaceri de 10 mld euro în 2015, an în care și-a dublat profitul

În ceea ce privește lactatele, Hancaș arată că numărul produselor românești câștigă teren în magazinele Kaufland, având o creștere cu peste 15% pe an.

”Vrem să participăm la întocmirea unui masterplan, astfel încît toți cei interesați în proiect, respectiv Ministerul Agriculturii, asociațiile și federațiile de producători și retailerii, să se așeze la masă și să identifice posibilitățile majore de parteneriate pe termen lung. Kaufland are un apetit crescut de achiziții pentru produsele zonale”, a mai arătat Hancaș.

În perioada 3 – 5 iunie, Kaufland România organizează prima ediție a „Târgului de bunătăți românești” în parcarea magazinului din strada Barbu Văcărescu din Capitală.

Retailerul are în plan organizare de astfel de evenimente și în alte orașe din țară unde este prezent cu magazine.

“Ne bucurăm să putem sprijini producătorii autohtoni lansând această serie de târguri.  Producătorii și fermierii locali au nevoie de sprijin inclusiv din partea retailerilor astfel încât produsele lor să fie și mai aproape de români. Astfel, le oferim producătorilor autohtoni un spațiu de vânzare gratuit și îi sprijinim cu detalii logistice. Însă târgurile sunt doar o parte din angajamentul pe care ni l-am luat pentru a susține producătorii români”, a spus Hancaș.

Târgul va fi deschis între orele 10.00 - 20.00 și cuprinde peste 50 de producători români, cu produse precum lactate, pâine, carne preparate din carne, legume, fructe, conserve, dulciuri, articole vestimentare, ceramic, etc.

Kaufland este cel mai mare retailer din România cu afaceri de 9,17 miliarde lei (2,063 miliarde euro) în 2015, în creștere cu 14,7% comparativ cu anul anterior. Retailerul are o rețea de 108 hipermarketuri.

viewscnt
Afla mai multe despre
kaufland
târguri
producători