Lanțul de cafenele Captain Bean vizează extinderea

Lanțul de cafenele Captain Bean vizează extinderea
scris 9 feb 2021

Captain Bean, lanț local de cafenele, fondat în 2014 la Cluj-Napoca, a încheiat anul 2020 cu o rețea de 17 unități, dintre care 10 deschise anul trecut în sistem de franciză, la nivel național.

Pentru acest an, fondatorii business-ului își propun un ritm de dezvoltare accelerat și mizează pe 50 de noi locații, atât francize, cât și unități proprii, estimând o cifră de afaceri de 5 milioane de lei.

Tranzacție: Lidl cumpără încă un teren, acum de la tipografia Best Print, la 200 de metri de un alt magazin CITEȘTE ȘI Tranzacție: Lidl cumpără încă un teren, acum de la tipografia Best Print, la 200 de metri de un alt magazin

Pe lângă cele 7 unități deja existente în Cluj-Napoca, rețeaua Captain Bean s-a extins anul trecut cu încă 10 noi francize în Oradea, Câmpina, Târgu Mureș, Baia Mare, București, Cluj-Napoca, Craiova și Tulcea. Pentru anul în curs, planurile de expansiune vizează 36 de noi francize la nivel național și 15 unități proprii în orașe cu potențial din Transilvania.

„Dacă în 2020 am învățat să dezvoltăm, anul acesta vom aplica ce am învățat. Pe baza experienței și a notorietății acumulate anul trecut, suntem pregătiți pentru un ritm de creștere accelerat. În primul rând, vizăm extinderea în Capitală, în orașele reședință de județ, dar avem potențial și în orașele din provincie cu peste 30.000 de locuitori, unde, alături de oamenii potriviți, avem toate atuurile de a dezvolta brandul nostru”, a declarat Bogdan Pandea, CEO și fondator Captain Bean.

Prin extinderea rețelei Captain Bean, fondatorii și-au propus și expansiunea conceptului de coffee corners în locații precum patiserii, cofetării, benzinării sau alte spații similare în care vânzarea de cafea este oportună.

viewscnt
Afla mai multe despre
captain bean
cafenele
franciza